کولر گازی 18000

کولر گازی 18000 ال جی

کولر گازی 18000 ال جی

ارزانترین قیمت کولر گازی الجی اینورتر  18000

قیمت روز کولر گازی 18000 الجی دوال اینورتر 

قیمت روز کولر گازی 18000 الجی نیو تایتان

کولر گازی الجی

توضیحات ساخت

 ال جی  اینورتر 

کشور سازنده :کره

شرکت سازنده :LG

کشور منتاژ کننده :کره

سال ساخت :2021

 

لوازم جانبی

ریموت کنترل :

دفترچه راهنما :

اقلام همراه کولر گازی :کابل های اتصال،کنترل از راه دور،باطری مخصوص کنترل،دفترچه تلفن،5متر لوله رفت و برگشت

مشخصات کلی

تکنولوژی اینورتر : دارای برد دی سی اینورتر

رتبه انرژی :A

گاز خنک کننده :R410a

میزان سر و صدا :کم

نوع :اسپلیت

نوع آب و هوای سازگار :معتدل

ظرفیت ها

ظرفیت سرمایش (Btu/hr) :18000

ظرفیت گرمایش (Btu/hr) : :18000

 

کولر های گازی  18000  ال جی از تکنولوژی های خاصی استفاده می کنند که این موضوع سبب شده است تا در اکثر شرایط جوی بتوانند عملکرد خوبی را از خود به نمایش بگذارند، از سوی دیگر به دلیل برخورداری از برد اینورتر دیسی، این کولر گازی  به عنوان یکی از کم مصرف ترین محصولات شرکت ال جی معرفی شده است و می تواند تاثیر کاملا محسوسی بر کاهش بسیار مصرف برق بگذارد.

گرمایش قوی در کولر گازی الجی 18000

جالب است بدانید کولر گازی 18 هزار شرکت ال جی یک قابلیت بسیار بسیار شگفت انگیز و جذاب دارد و آن هم این است که این محصول توانایی گرم نمودن محیط هایی را دارد که دمای آن ها کمتر از منفی 10 درجه سانتی گراد است! این موضوع در صورتی است که در سایر محصولات برند های مختلف ما شاهد مشکلاتی در گرم نمودن فضاهای زیر صفر هستیم.

 سرمایش قوی در کولر گازی ال جی 18000

علاوه بر اینکه که این محصول می تواند محیط های بسیار سرد را گرم کند، بلکه می تواند محیط های بسیار گرم را نیز سرد کند. به طور معمول این محصول قادر است محیط‌ هایی تا دمای 60 درجه سانتی گراد را خنک کند و این یک نتیجه شگفت انگیز و کاملا حرفه ای است و به خوبی نشان می دهد که این محصول از توانایی بسیار خاصی در هر نوع شرایط آب و هوایی برخوردار است.

اسپلیت 18000 ال‌جی برای چه متراژی از محیط قابل بهره وری است؟

همانطور که مشاهده میشود کولر گازی الجی 18000 میتواند تا 55 متر مربع فضای محیط را خنک نگه دارد .

 

بررسی میزان صدا در کولرگازی 18 هزار ال جی!

 

بدانید که میزان صدا در کولر های گاری ال جی بسیار بسیار پایین بوده چراکه میزان صدای استاندارد کتابخانه 8 دسی بل است و صدا و نویزی که دراین محصول تولید می شود تنها 11 درصد از صدای استاندارد کتابخانه بیشتر می باشد. در حالت کلی می توان گفت که کولر گازی 18000 ال جی  تنها 19 دسی بل صدا تولید می کند و این موضوع نشان می دهد که این محصول تا به چه اندازه بی صدا است!

همان طور که اشاره نمودیم وجود کولر های گازی در شرایط آب  و هوایی بسیار گرم و همچنین وجود در مناطقی که ذرات و گرد و غبار معلق بسیار زیادی دارند می تواند باعث استهلاک کولر های گازی شده و در نتیجه طی فشار های بسیار زیادی که به تمامی دستگاه های الکتریکی در این دو منطقه می شود، خرابی زودرس عاید ما شود.

این موضوع اجازه فعالیت مناسب و اصولی را از دستگاه می گیرد. از این رو متخصصان موجود در شرکت ال جی فرایند ها و شیوه های بسیار مناسبی را برای رفع این موضوع اندیشیده اند و به خوبی متوجه شدند که استفاده از کمپرسور روتاری می تواند این محصول را تا دمای 60 درجه سانتی گراد نیز حفظ نماید و عملکرد بسیار مطلوب تری را تجربه کند.

 

اینورتر به چه معناست؟

یقینا یکی از مهمترین مواردی که در صنعت کولر گازی اتفاق افتاد ورود تکنولوژی اینورتر به این سیستم می باشد که باعث شد کلیت شاخه های کولرگازی به دو دسته اینورتر دارد و بدون اینورتر تقسیم شود. در ادامه مطلب این موضوع را بیشتر برای شما باز میکینم.

در کولرهای معمولی که فاقد این قطعه هوشمند می باشند در واقع پس از روشن نمودن کولر گازی برای رسیدن دمای محیط به حالت تعادل به دلیل ساختار فنی خاص آنها چندین بار کمپرسور کولرگازی خاموش و روشن خواهد شد که دلیل مصرف برق بیش از حد به همین موضوع  برمیگردد. در واقع مصرف برق غیر معمول به دلیل توان برق مصرفیست که در هنگام روشن شدنهای مکرر کولرگازی اتفاق میفتد.

اما در کولرهای گازی مجهز به کیت الکترونیکی اینورتر پروسه به شکل دیگری طی میشود. در این سیستمها برای رسیدن دمای محیط به حالت تعادل نیاز به خاموش و روشن شدنهای مکرر نمی باشد و بصورت اتوماتیک در این مدت زمان با کاهش دور فن کمپرسور در فواصل زمانی مشخص و منتخب از قبل تعیین شده از خاموشی خودکار جلوگیری شده و کولر گازی بدون استارت کار خود را ادامه میدهد.

لازم به ذکر است با پیدا شدن قطعات فول دی سی اینورتر در صنعت کولرگازی پروسه صرفه جویی در مصرف انرژی به کمال رسیده و با توجه به مشاهدات تجربی کاهش مصرف انرژی تا 73% را شاهد بوده ایم. ضمنا وجود این قطعه هوشمند در کولرگازی 18000 ال جی سبب شده که این محصول جایگاه ویژه ای در بین خریداران خود داشته باشد.

 

نحوه سفارش/مراحل خرید کولر گازی در بانه :

1 . تماس تلفنی با مرکز خرید کولربانه و انتخاب” توان” کولرگازی ( 09182872400) رحمانی (مشاوره رایگان)

 2 . واریز بیعانه توسط مشتری و ثبت سفارش توسط شرکت – ارسال کالا و صدور کارت گارانتی توسط شرکت(گارانتی رایگان)

3  . تحویل کالا و دریافت الباقی وجه

4  . نصب  توسط نصاب شرکت و شروع گارانتی 5 ساله

منتظر تماس شما عزیزان هستیم ….. 09182872400 ثبت سفارش : 09182872400

کولر گازی 12000 الجی

کولر گازی بوش

اسپلیت گری GWH24QE

کولر گازی گری اکسنت

 

برای نصب  و گارانتی  در سراسر ایران :

کارت گارانتی همراه کولر می باشد  با شماره تلفن شرکت گارانتی تماس می گیرید شماره کارت را میخوانید و نصاب شهرشما معرفی میشه .شرکت گارانتی دهنده نوین سرویس

کولر گارانتی حمل و نقل و گارانتی تعویض دارد و تا نصب سالم و کارکرد صحیح قابل تعویض میباشداگر هنگام نصب در کولر ایرادی مشاهده شد رفع شده و در صورت نیاز تعویض خواهد شد (تست سلامت کولرگازی بعد از نصب و راه اندازی ).

همچنین 5 سال گارانتی طبق مفاد مندرج در برگ گارانتی است

شرکت طرف قرار داد : نوین سرویس.

 5 متر لوله مسی و کابل برق همراه کولر رایگان است

تمامی کولرگازی های  خریداری شده از سایت کولربانه دارای گارانتی حمل و نقل  و گارانتی طلایی تعویض و گارانتی 5 ساله نوین سرویس می باشند

کولر گازی 18000  ال جی

 

محاسبه توان کولرگازی بر حسب متراژ مکان :

متراژ   10   الی   35   متر         ظرفیت  توان    12  هزار  بی تی یو

متراژ   35  الی  55   متر          ظرفیت  توان     18  هزار  بی تی یو

متراژ   55  الی   90   متر         ظرفیت  توان     24  هزار  بی تی یو

متراژ   90   الی   120   متر     ظرفیت  توان      30  هزار  بی تی یو

متراژ   120   الی   160 متر      ظرفیت  توان     36  هزار  بی تی یو

چنانچه فضای مورد نظر آفتاب‌گیر باشد به ظرفیت‌های مندرج در جدول بالا، ۱۰ درصد اضافه می‌گردد و اگر فضای مورد نظر سایه باشد،۱۰ درصد از ظرفیت مذکور کم خواهد شد و چنانچه کولر صرفا برای آشپزخانه بکار می‌رود، می‌توان از یک رده بالاتر استفاده کرد

 

 

 

کولرگازی بانه در اینستاگرام

برند های کولرگازی بانه

علت سوختن کمپرسور کولرگازی چیست ؟

هزینه برق کولرگازی چقدر است ؟

انتخاب کولرگازی بر اساس متراژ

راهنمای خرید کولرگازی

اعلام آنلاین قیمت+لیست قیمت کولرگازی

کولر گازی 24000 چقدر برق مصرف می کند؟

لیست قیمت روز  کولرگازی

کولر گازی 12000 جنرال گلد 

کولر گازی 12000 جنرال شکار لبخندی