راهنمای خرید کولرگازی, محصولات جدید

راهنمای خرید کولرگازی

کولر گازی اجنرال اصلی

راهنمای خرید کولرگازی

راهنمای خرید کولرگازی مناسب  از بانه

این مطلب باتوجه به سوالات متداول شما عزیزان در ارتباطات تلفنی و چت انلاین و برای پاسخگویی سریع و موثر برای مشتریان و راهنمایی در انتخاب و خرید  کولرگازی تدوین شده است.

محاسبه ظرفیت مناسب کولر گازی اسپلیت

محاسبه ظرفیت و توان کولرگازی

کولرگازی چند هزار بخریم ؟

یکی از مسائلی که  هنگام خرید کولر گازی با آن مواجه هستیم خرید اسپلیت با ظرفیت مناسب است انواع کولر های گازی اعم از داکت اسپلیت ، اسپلیت های پنجره ای ، دیواری ، اینورتر یا غیر اینورتر  دارای ظرفیت های مختلفی هستند پس باید برای این مورد دقت لازم را داشته باشیم تا کولرگازی با  ظرفیت مناسب را انتخاب کنیم

چرا باید کولرگازی با توان مورد نیاز محیط خریداری کنیم ؟

در صورت خرید کولرگازی با توان کمتر از حد نیاز محیط به راحتی خنک نخواهد شد و در صورت خرید کولرگازی با توان بالاتر از حد نیاز مشکلاتی همچون خشکی بیش از حد هوا و زیاده روی در مصرف برق را خواهیم داشت .

واحد اندازه گیری ظرفیت کولر های گازی btu    بی تی یو

بی تی یو  BTU چیست ؟

راهنمای خرید کولرگازی British Thermal Unit : واحد اندازه گیری انرژی گرمایی در تاسیسات برودتی و حرارتی می باشد. در تعریف هر BTU میزان گرمایی است که دمای یک پوند آب را در فشار یک اتمسفر یک درجه از 60 درجه فارنهایت به 61 درجه فارنهایت برساند.

بی تی یو یا  یکای اندازه گیری ظرفیت اسپلیت است که نشان دهنده میزان سرمایش دستگاه در واحد زمان است و این به معنای آن نیست که دمای باد کولر خنک تر است بلکه میزان سرمایی که وارد محیط میکند بیشتر است. محاسبه BTU توسط ریاضیات قابل انجام است. میزان ظرفیت کولرگازی شما بسته مساحت و نوع  فضا و شرایط آب و هوایی متفاوت است در اینجا برخی از ظرفیت های کولرگازی نسبت به مساحت فضا را ذکر میکنیم

انتخاب کولر گازی بر اساس متراژ

اگر به دنبال خرید کولرگازی هستید , برای انتخاب  توان مناسب کولرگازی باید متراژ  محل مورد نظر را مورد توجه قرار دهید . البته برای انتخاب توان مناسب علاوه بر متراژ  ,  نوع کاربری محل  (   مسکونی  – تجاری  – مشاغل  )  و ارتفاع مکان نیز اهمیت دارند .برای پی بردن به توان مناسب بر اساس متراژ  جدول زیر را مطالعه فرمایید که  برای اماکن مسکونی با ارتفاع سقف حدود 3 متر در نظر گرفته شده است که برای اماکن تجاری با رفت و آمد متوسط  و ارتفاع یکسان یک توان بالاتر از  توان مندرج در جدول مد نظر گرفته میشود . برای سوالات بیشتر  و شرایط  متفاوت اماکن مختلف در هر زمان میتوانید با کارشناسان کولربانه در ارتباط باشید .

راهنمای خرید کولرگازیانتخاب کولر گازی بر اساس متراژ

در زیر توان کولرگازی بر حسب متراژ برای اماکن مسکونی  و ارتفاع  استاندارد  حدود 3 متر در نظر گرفته شده است .

محاسبه توان کولرگازی بر حسب متراژ مکان :

لیست قیمت روز  کولرگازی

کانال تلگرام کولرگازی بانه

متراژ   10   الی   35   متر         ظرفیت  توان    12  هزار  بی تی یو

متراژ   35  الی  55   متر          ظرفیت  توان     18  هزار  بی تی یو

متراژ   55  الی   90   متر         ظرفیت  توان     24  هزار  بی تی یو

متراژ   90   الی   120   متر     ظرفیت  توان      30  هزار  بی تی یو

متراژ   120   الی   160 متر      ظرفیت  توان     36  هزار  بی تی یو

چنانچه فضای مورد نظر آفتاب‌گیر باشد به ظرفیت‌های مندرج در جدول بالا، ۱۰ درصد اضافه می‌گردد و اگر فضای مورد نظر سایه باشد،۱۰ درصد از ظرفیت مذکور کم خواهد شد و چنانچه کولر صرفا برای آشپزخانه بکار می‌رود، می‌توان از یک رده بالاتر استفاده کرد


برای متراژ های بالاتر میتوان از چندین کولرگازی با ظرفیت های مختلف استفاده کرد .

انتخاب کولر گازی بر اساس متراژ

لیست قیمت روز  کولرگازی

راهنمای خرید کولرگازی : برای انتخاب یک  کولرگازی باید به عوامل مختلفی توجه داشت که اصلی ترین آن توجه به متراژ محل مورد استفاده است . از جمله دلایل دیگر موثر در تهویه با کولر گازی می توان به تعداد پنجره های محیط ، ارتفاع از سطح دریا ، جنس دیوار ها و مصالح به کار رفته در آن ، جهت جغرافیایی ساختمان و پوشش استفاده شده در داخل منزل مانند پرده ها و نور گیری و  سایر موارد اشاره کرد  و همچنین تعداد نفرات داخل مکان مورد نظر هم در محاسبه توان مناسب  کولر گازی   تاثیر گذار است  .  برای انتخاب دقیق تر با کارشناسان کولربانه مشاوره نمایید .

عوامل موثر در تعیین ظرفیت اسپلیت

ظرفیت هایی که در بالا گفته شد به صورت تقریبی هستند و عوامل دیگری نیز در تعیین ظرفیت کولرگازی وجود دارند که باید آنها در نظر گرفت در اینجا برخی از این عوامل شرح میدهیم و شما میتوانید با در نظر گرفتن آنها اسپلیت مناسب تری خریداری کنید.

میزان رفت و آمد

میزان رفت و آمد در یک فضا از عوامل موثر در ثابت ماندن دمای محیط است هر چه که رفت و آمد در فضا بیشتر باشد باید کولرگازی با ظرفیت های بالاتر انتخاب کرد. علاوه بر میزان رفت و آمد باید از عایق بودن در و پنجره نیز اطمینان حاصل کرد.

آب و هوا

 راهنمای خرید  :

آب و هوا در عملکرد کولر گازی بسیار تاثیر گذار است برای مناطق جنوبی کشور که از آب و هوای بسیار گرم برخودار هستند باید کولرهای گازی با موتور سنگین در توان های بالا انتخاب کرد. کولرهای گازی حاره ای یکی از انواع کولرهای گازی موجود مخصوص مناطق جنوبی و با آب هوای گرم هستند.

تعداد افراد حاضر در محیط

تعداد افراد حاضر در محیط  یکی دیگر از این عوامل موثر  است هر چه تعداد افرادی که در یک فضا حضور دارند بیشتر باشد باید به مراتب ظرفیت کولر گازی را افزایش داد  معمولا این میزان به ازای هر نفر 500 BTU میباشد که مازاد بر ظرفیت اسپلیت باید در نظر گرفته شود.

آفتاب گیر بودن محیط

آفتاب گیر بودن فضا یکی از عوامل بسیار تاثیر گذار در میزان سرمایش اسپلیت است اگر فضای شما به شدت آفتابگیر باشد باید میزان ۱۰۰۰BTU به ظرفیت فعلی کولرگازی اضافه گردد و اگر فضای شما در اکثر موارد سایه است در نظر گرفتن این مورد لازم نیست.

ارتفاع سقف

یکی دیگر از عوامل تاثیر گذار در میزان ظرفیت کولرگازی ارتفاع سقف است. ارتفاع سقف ساختمان به طور معمول بین ۲٫۷ متر تا ۳٫۰ متر است. در صورتی که ارتفاع سقف از اندازه گفته شده بیشتر باشد باید ظرفیت اسپلیت نیز افزایش یابد.

دستگاه ها و محیط های گرما زا

وجود فضا ها و دستگاه های گرمازا در میزان سرمایش کولر گازی موثر است. در منزل آشپزخانه به دلیل پخت و پز و وجود اجاق گاز جزء فضاهای گرمازا محسوب میشود و برای فضاهای مجاور با آشپزخانه باید اسپلیت با ظرفیت بالاتر انتخاب کرد.

لیست قیمت کولرگازی

گردش هوا

راهنمای خرید کولرگازی :

گردش هوای مناسب در فضا سبب تسریع سرمایش میگردد. فضاهایی که در آن گردش هوا به سختی انجام میپذیرد نیاز به کولر گازی هایی با ظرفیت بالاتر یا اضافه کردن پنل داخلی می باشند. معمولا برای ایجاد گردش هوا از چند پنل داخلی استفاده میگردد که در طول فضا با فاصله معین نصب میگردند.

 

اگر با توجه موارد گفته شده هنوز هم در انتخاب ظرفیت مناسب کولر های گازی تردید دارید  همین حالا با کارشناسان سایت کولربانه تماس حاصل فرمایید تا به صورت رایگان به شما در مورد انتخاب ظرفیت مناسب کولرگازی مشاوره داده شود .

 

راهنمای خرید

1ـ اولین گام محاسبه BTU موردنیاز شماست.

2ـ دومین مرحله انتخاب کولرگازی با مصرف انرژی پایین‌تر مثلا A + + یا بالاتر است.

3ـ هرگز به شایعات توجه نکنید . قبل از انتخاب کولرگازی خوب اطلاعات بگیرید. این کار  را میتوانید از طریق مشاوره رایگان با کارشناسان ما انجام دهید . شما در این مشاوره تلفنی میتوانید بدون حضور فیزیکی در فروشگاه بانه و از طریق تماس تلفنی علاوه بر تکمیل اطلاعات خود از ارزانترین قیمت دست اول روز مطلع شوید  و همچنین از نحوه ارسال کولرگازی و گارانتی  و پرداخت آگاه شوید

4ـ اطلاعاتی که برای خرید کولر گازی موردنیاز شماست، عبارتند از: نوع پنل، توان گرمایی و سرمایی آنها، ابعاد، وزن و صدای کولر هنگام

کار است.

 

راهنمای خرید کولرگازی :

5ـ توجه داشته باشید کولرگازی که هم کم مصرف بوده و هم بازده A ++  دارد طبیعتا قیمت بالایی دارد .

6ـ در انتخاب کولر مناسب با فضای موردنظر دقت کنید.

7ـ توجه داشته باشید اسپیلت‌ها یا کولرهای دوتکه نیازمند فضای بیرونی هم هستند، بنابراین به محل نصب آن نیز فکر کنید.

8ـ موتور برخی از این کولرها مخصوص مناطق مرطوب و گرم ساخته شده، بنابراین به محل جغرافیایی کولر که قرار است کار کند، خوب توجه کنید.

9ـ به یاد داشته باشید کولرهای پنجره‌ای میزان برق بیشتری نسبت به اسپیلت‌ها مصرف می‌کنند.

10ـ به نوع گارانتی و شرایط آن توجه داشته باشید.

 

راهنمای خرید کولرگازی :

توصیه هایی در نصب کولرگازی :

1ـ کندانسور خارجی مدل‌های دوتکه را در سایه قرار دهید.

2ـ تاجای ممکن کندانسور را در معرض جریان باد نصب کنید.

3ـ در مورد فاصله لوله‌های اتصال تا پنل داخلی حتما دقت کنید.

4ـ سرویس‌های دوره را فراموش نکنید.

5ـ شارژ گاز کولر را فراموش نکنید.

 

راهنمای خرید کولرگازی :

6ـ دمای اتاق نشیمن را بین 28 – 22 تنظیم کنید.

7ـ از درزگیرهای پنجره استفاده کنید تا سرمای ایجاد شده هدر نرود.

8ـ شعله گاز آشپزخانه دشمن اصلی کولر گازی است.

9ـ از لامپ‌های کم‌مصرف استفاده کنید.

10ـ اگر اتاق آفتابگیر است، حتما یک پرده نازک پشت پنجره نصب کنید تا انرژی تابشی خورشید باعث گرم شدن اتاق نشود.

11ـ نصب اینورتر در کولرهای گازی پنجره‌ای باعث راندمان بالا می‌شود.

12ـ از تمیز بودن کندانسور اطمینان حاصل کنید.

آشنایی با انواع کمپرسور کولرگازی

 راهنمای خرید  : کمپرسور پیستونی

در این نوع کمپرسور از یک پیستون که داخل سیلندر است برای فشرده کردن مبرد استفاده می شود. ظرفیت کمپرسور پیستونی معمولا بین ۱۶۰۰۰ تا ۳۷۰۰۰ بی تی یو و یکی از مهمترین عیب های آنها تولید صدای زیاد است. به کمپرسور پیستونی ، کمپرسور رفت و برگشتی نیز میگویند.

کمپرسور روتاری

کمپرسور روتاری دارای مکانیزم جابجایی مثبت و از نوع چرخشی است. معمولا در جاهایی که حجم فشار و هوا بالاست از کمپرسور روتاری به جای پیستونی استفاده میشود.

کمپرسور روتاری را با ظرفیت های ۶۰۰۰ تا ۳۵۰۰۰ بی تی یو تولید میکنند. کمپرسور روتاری صدای کمتری تولید میکنند و مصرف بهینه تری دارند .

کمپرسور اسکرول

به کمپرسور اسکرول، مارپیچی نیز می گویند. حرکت مخالف دو مارپیچ داخلی سبب فشرده شدن گاز می شود.بدین صورت که یکی از مارپیچ ها ثابت و دیگری متحرک می باشد و حرکت حلزون متحرک سبب فشرده شدن گاز میشود.

 بهترین کمپرسور برای کولر گازی؟

راهنمای خرید کولر گازی :

در بین کمپرسورهای کولر گازی کمپرسور روتاری  بهترین کمپرسور کولر گازی می باشد که بهترین عملکرد را نسبت به کمپرسورهای اسکرول و پیستونی دارند کمپرسور روتاری جزو پرکاربردترین کمپرسورهای کولر گازی می باشد. کم مصرف بودن و کم صدا بودن سبب شده است کمپرسور روتاری بیشترین کاربرد را در کولرگازی های خانگی داشته باشد .

تفاوت کولر گازی معمولی با اینورتر

قیمت :  اولین و مهمترین تفاوت آنها در قیمت کولر گازی است که نوع اینورتر گران تر از معمولی است.

انرژی مصرفی  :

در نوع اینورتر چون دیگر نیازی به خاموش و روشن کردن کمپرسور به منظور حفظ تعادل دمای محیط نیست مصرف انرژی کولر گازی اینورتر کمتر از نوع معمولی است.در نتیجه باعث کمتر مصرف شدن برق می شود.در اینجا می توان گفت اگر چه قیمت اینورتر  نسبت به معمولی بیشتر است اما این ما به تفاوت با مصرف انرژی کمتری که دارد جبران می شود.

 

راهنمای خرید کولرگازی :

 

بازسازی و تعمیرات : کولر گازی های اینورتر چون دارای سیستم پیچیده تری هستند موقع سرویس و تعمیر کولر گازی هزینه زیاد تری را نسبت به معمولی در بر خواهد داشت و حتما باید توسط تعمیرکار کولر گازی تعمیر و سرویس شود.

 

سرعت سرد سازی : یکی دیگر از این تفاوت ها در سرعت تولید هوای سرد است که در نوع اینورتر بیشتر از نوع معمولی است.

 

صدای کمتر : به دلیل اینکه کمپرسور کولر گازی اینورتر به صورت مستمر خاموش و روشن نمی شود علاوه بر مصرف برق کمتر صدایی کمتر از این کولر گازی به گوش میرسید زیار استارت شدن هر باره کولر گازی های معمولی صدایی به دنبال خواهد داشت

راهنمای خرید کولر گازی :

در صورتی‌ که مردم در هنگام خرید به مشخصات کولرهای گازی توجه کرده و کولرهایی متناسب با اقلیم آب و هوایی خود انتخاب نمایند، نه تنها عمر کولر خود را افزایش می دهد، بلکه باعث کاهش مصرف برق و هزینه‌های مربوط به آن می‌شوند.

 

بر اساس این گزارش، کولرهای گازی به سه کلاس آب و هوایی معتدل (T۱)، خنک (T۲) و گرمسیری (T۳) تقسیم می‌شوند. کولرهایی که دارای کلاس آب و هوایی گرمسیری هستند درمناطق گرمسیر مانند هرمزگان، بوشهر، خوزستان وسیستان بلوچستان استفاده می‌شوند. نوع کلاس آب وهوایی هر کولر بر روی برچسب انرژی آن درج شده است.

 

 میزان صدای کولر گازی

راهنمای خرید کولر گازی : به دنبال خرید کولر گازی با حداقل صدا باشید . صدای کولر گازی یکی از عواملی می باشد که هنگام خرید باید به آن دقت زیادی شود.اما از کجا بدانیم که کولر گازی چقدر صدا دارد؟ خیلی ساده می‌توان به عدد دسی‌بل (db) کولر دقت کرد؛ کمتر بودن این شاخص به معنای کم‎ صداتر بودن است. این عدد را همه‌ی سازنده‌ها در کاتالوگ محصولات خود عنوان می‌کنند.

 پرتاب باد کولر گازی چقدر باشد

راهنمای خرید کولر گازی :

پرتاب باد یعنی یک کولر تا چه فاصله‌ای می‌تواند باد خنک را انتقال دهد؛ به همین سادگی. معمولا فروشندگان کولر گازی از عددی بر حسب متر استفاده می‌کنند و درست‌اش هم همین است. مثلا گفته می‌شود پرتاب باد این کولر ۱۰ متر است و آن یکی تا ۲۰ متر پرتاب باد دارد. مسلم است که پرتاب باد بیشتر به معنی بهتر بودن کولر است. سعی کنید کولری با حداقل پرتاب باد ۱۰ متر تهیه کنید. برخی از مدل‌های جدید فناوری‌هایی را به کار گرفته‌اند که باد را تنها در جهتی که افراد نشسته‌اند، هدایت می‌کند و زمانی که کسی درون اتاق نباشد، قدرت را به حداقل می‌رسانند تا برق کمتری مصرف شود

به میزان سطح انرژی کولر گازی دقت کنید

راهنمای خرید کولر گازی :

این فاکتور به معنای میزان بهره‌وری انرژي الکتریکی (Energy Efficiency Ratio) است. از این معیار می‌توان فهمید کولر مورد نظر، چه مقدار از انرژی الکتریکی را به سرما تبدیل می‌کند. به هر میزان که EER بیشتر باشد، دستگاهِ خنک‌کننده‌ی بهتری خواهیم داشت. ترکیب EER بالاتر و اینورتر خوب‌تر در یک کولر، می‌تواند یک دستگاه الکتریکی با بازده‌ بالا بسازد.

در صورتی که از یک کولرگازی ۱۸۰۰۰ Btu/h با گرید  A به جای کولری با گرید G استفاده شود بیش از ۴۰درصد در میزان مصرف برق و هزینه آن صرفه جویی خواهد شد؛ و در صورتیکه از یک کولر با گرید A به جای کولری با گرید D استفاده شود این صرفه جویی به میزان ۲۵ درصد خواهد بود. در جدول زیر میزان صرفه جویی در صورت جایگزین شدن هر یک از گرید ها با گرید A ارائه شده است.

راهنمای خرید کولرگازی :

میزان صرفه جویی گروه بازده مصرف انرژی
 ۱۱% B – A
  ۱۹% C – A
 ۲۵% D – A
۳۲% E – A
۳۶% F – A
بیش از ۴۰% G – A

میزان برق مصرفی کولر گازی چقدر باشد؟

راهنمای خرید کولر گازی : مصرف برق کولرهای پنجره‌ای خیلی زیاد است و دلیل اصلی ارزان بودن‌ شان هم همین مصرف زیاد است. همان‌طور که مصرف بنزین در مورد خودروی زیر پایتان مهم است، لطفا در مورد مصرف برق کولری که قرار است حداقل به مدت سه ماه شب و روز روشن باشد، وسواس به خرج دهید. کمپرسورِ کولرها هم در طول زمان با بهینه‌ سازی‌هایی همراه شده‌اند که به مصرف کمتر برق منجر می‌شود. به اینورتر بودن حتما دقت کنید و فاکتور بعدی را هم حتما در نظر داشته ‌باشید.

اما در مورد اینکه برق مورد نیاز کولرتان چطور باید تامین شود هم از قبل تحقیق کنید. اکثر کولرهای خانگی با برق تک‌فاز کار می‌کنند و برخی هم به برق سه‌فاز نیاز دارند. برای کولرهای پنجره‌ای و اسپلیت، همان برق تک‌فاز هم کفایت می‌کند؛ اما در مورد کولرهای ایستاده و آن‌هایی که برای فضاهای شلوغ طراحی می‌شوند، به برق سه‌فاز نیاز خواهید داشت.

 

آشنایی با کولرگازی اجنرال به عنوان مناسب ترین پیشنهاد برای مشتری:

لیست قیمت کولرگازی

 

کولرگازی اجنرال ساخت کجاست ؟

کولرگازی اجنرال OGENERAL  دارای موتور ژاپنی کاوازاکی و مونتاژ کشور تایلند است. دارا بودن موتور  روتاری سبب شده تا این کولرگازی  از خصوصیاتی همچون  کم مصرف بودن و کم صدا بودن بهره ببرد . کولرگازی اجنرال در  توان های 12000-18000-24000-30000-36000-48000-60000  و مدل 2018 عرضه میشود .در اینجا با سه مدل متفاوت اجنرال آشنا می شویم که از لحاظ کم مصرف بودن و رنج قیمت طبقه بندی شده اند .تفاوت های این سه کولر در زیر به وضوح و بصورت کوتاه و مفید بیان شده است.

دارای نمایشگر مخفی

که هنگام روشن بودن نمایان است

 

لیست قیمت کولرگازی

 

راهنمای خرید کولرگازی :  کولرگازی اجنرال  کم مصرف مدل ASGS12LFCZ

این مدل کولرگازی اجنرال به دلیل قیمت بسیار مناسب و رده مصرف A ++  پر فروش ترین مدل این کولرگازی است .  سیستم اینورتر این کولرگازی  وی اینورتر است INVERTER V. این سیستم از گاز R22 بهره می برد و دارای اینورتر خازنی یا به اصطلاح موتور اینورتر است.از خصوصیات این مدل میتوان به مقاومت بالا در برابر نوسانات برق و کم مصرف بودن اشاره کرد. این مدل همچون سایر کولرهای برند اجنرال از انواع فیلترهای تصفیه وآپشن های ذکر شده بهره مند است و پر فروش ترین مدل برند اجنرال است.

 راهنمای خرید  :

  کولرگازی اجنرال فوق  کم مصرف مدل ASGS12LFCA

این مدل کولرگازی اجنرال از گاز مبرد R410A  و برد بزرگ الکترونیکی اینورتر  بهره میبرد و رده مصرف آن A +++ است . این کولر فوق کم مصرف در بالاترین توان (30 هزار )جریان 6.8  آمپر را نشان میدهد.این مدل در دو تیپ برد بزرگ اینورتر ( در روی کمپرسور ) و خازن دی سی اینورتر داخلی عرضه میشود .

 

تفاوت کولرگازی دی سی اینورتر با کولرگازی اینورتر وی چیست ؟

آیا کولر ارزانتر ندارید؟

کولرگازی وسیله ای برای فراهم اوردن رفاه و آسایش است و کیفیت آن بسیار حائز اهمیت است لذا کولرگازی ارزان  وبی کیفیت به هیچ وجه توصیه نمی شود . از طرفی سایت کولربانه تمامی محصولات کولرگازی  خود را با گارانتی 5 ساله و گارانتی تعویض ارائه میدهد و لذا از فروش کولرگازی بی کیفیت و غیر قابل گارانتی معذور است .

 

آیا جنرال دارید ؟ جنرال چه تفاوتی با اجنرال دارد؟

کولرگازی جنرال محصول کارخانجات کشور چین است  .جنرال مشخصاتی متفاوت  با اجنرال دارد .

اینورتر چیست ؟

اینورتر کاهنده و تنظیم کننده جریان متناوب در کولرگازی برای کاهش  مصرف برق است .شرح کولرگازی اینورتر

 

توان مورد نظر کولرگازی را چگونه انتخاب کنم؟

برای تعیین ظرفیت کولرگازی میتوانید نوع کاربری محیط و متراژ مکان مورد نظر را به کارشناسان ما اعلام نمایید تا توان مناسب برای مکانتان را محاسبه کنند.

 

موتور روتاری چیست؟

روتاری موتور کم مصرف و کم صدا در کولرگازی مخصوص آب و هوای  معتدل است . این کولر برای شهرهای تهران, مشهد, اصفهان ,تبریز مناطق شمالی, مرکزی, شمالغرب و شمال شرق ایران توصیه میشود. این نوع موتور بجز مناطق حاره ای جنوب و شهرهایی همچون اهواز وبندر عباس (که نیاز به کولرگازی با موتور اسکرول یا پیستونی دارند) برای سایر مناطق کشور مناسب میباشد.آشنایی با انواع کمپرسور کولرگازی

 گارانتی چگونه است . نصب چطور انجام میشود ؟

کارت گارانتی همراه کولر برای خریدار ارسال میشود و خریدار  با تماس با شرکت گارانتی و ارائه کد مندرج در کارت تقاضای نصاب میکند .نصاب توسط شرکت معرفی و ارسال شده و نصب رایگان انجام میگیرد. قابل ذکر است  کارت های گارانتی توسط فروشنده از شرکت معتبر خریداری شده است و بطور رایگان در اختیار مشتری قرار میگیرد و شرکت گارانتی در سراسر ایران موظف به اجرای تعهداتش در قبال  فروشنده (کولربانه) و مشتری (خریدار) است .

نحوه ارسال چگونه است و چند روز طول می کشد ؟

ارسال مستقیم از شهر بانه میباشد و بستگی به مسافت شهر ها از یک الی سه روز بطول میانجامد ( تحویل یک روزه در تهران , اصفهان ,تبریز , کرج )

لیست قیمت کولرگازی

 

نکاتی در مورد نصب رایگان :

راهنمای خرید کولرگازی :

نصب شامل اتصال کمپرسور به پنل داخلی و نصب پنل داخلی در محیط داخل  ,  به همراه 5 متر لوله مسی رایگان و کابل برق است. بطوریکه  دستگاه کولرگازی بطور صحیح و سالم نصب و عملکرد آن مورد تایید قرار گیرد .در صورتیکه هنگام  نصب در کولرگازی ایرادی مشاهده شد کولر تعویض شده و کولر سالم جایگزین میشود (گارانتی تعویض)

پایه بیرونی دیواری  یا زمینی بر حسب مکان تعیین میشود و هزینه آن به عهده مشتری است .طبیعتا سوراخکاری های اضافی و ایاب وذهاب نصاب نیز بر عهده مشتری میباشد.

اگر مکانی قبل از خرید کولرگازی نیاز به کارشناسی داشته باشد هزینه کارشناسی را  مشتری باید پرداخت نماید  ولی اگر بعد از کارشناسی مشتری اقدام به خرید بکند هزینه کارشناسی رایگان محسوب شده و مبلغ پرداخت شده بابت کارشناسی  ,از فاکتور مشتری کسر شده و  این مبلغ به مشتری بازگردانده خواهد شد .(در صورت خرید هزینه ای بابت کارشناسی  دریافت نمیشود )

قبل از خرید یا ثبت سفارش به هیچ وجه نصاب معرفی نمی شود.

 

 راهنمای خرید کولرگازی  :

نحوه سفارش و خرید چگونه است ؟

  1. مشاوره و انتخاب کولرگازی از طریق تماس تلفنی 09182872400
  2. مشاوره و انتخاب کولرگازی از طریق چت انلاین ( موجود در سایت )
  3. واریز بیعانه به شماره کارت اعلامی
  4. ثبت سفارش و ارسال از بانه( ثبت تلفنی یا ثبت در چت آنلاین)
  5. تحویل درب منزل و پرداخت مابقی وجه و دریافت کارت گارانتی
  6. تماس با تلفن مندرج در کارت گارانتی و اعزام نصاب و نصب رایگان(قبل از دریافت کارت گارانتی نصاب معرفی نمی شود )

 

 راهنمای خرید کولرگازی  :

نکاتی در مورد واریز بیعانه :

راهنمای خرید کولرگازی :  بیعانه مبلغ اندکی از هزینه ارسال کولرگازی است که هنگام ثبت سفارش از طرف مشتری واریز میشود تا کولر از  بانه خارج شده و به شهر مورد نظر ارسال گردد. ارسال کولرگازی  از بانه به شهر مقصد هزینه قابل توجهی میباشد که در صورت برگشت کولر این هزینه دو برابر میشود و با توجه به اینکه هزینه ای بابت ارسال از مشتری دریافت نمی شود در صورت انصراف مشتری کل هزینه به فروشنده تحمیل میشود  لذا مبلغ اندکی ( 100 -200 هزار تومان ) بابت بیعانه از مشتری درخواست میگردد تا سفارش تکمیل شده و کولر   ارسال شود . بنابراین  پس از دریافت بیعانه کولرگازی به آدرس خریدار  ارسال میشود وبدون دریافت بیعانه کولرگازی ارسال نخواهد شد .

هر گونه سوال و مشاوره تعیین توان کولر و استعلام قیمت را بطور آنلاین از ما بخواهید …..کولرگازی ارزان بانه

 

 

راهنمای خرید کولرگازی :

بهترین و جدیدترین کولرگازی اسپلیت

چگونه کولرگازی مناسب بخریم ؟

کولرگازی A + + +

در مورد کولرگازی بیشتر بدانیم  :

 

تست کمپرسور کولرگازی و تشخیص سالم بودن آن

آموزش نحوه شستشوی پنل داخلی کولرگازی

اجزای اصلی تشکیل دهنده کولرگازی کدامند ؟ و کار هرکدام چیست؟

آنچه باید در مورد کولرگازی بدانیم

مزایای فیلتر در کولرگازی اسپلیت

سوالات متداول در مورد کولرگازی اسپلیت ( بیش از پنجاه سوال متداول)

راهنمای نصب کولرگازی ( چهل توصیه مهم در نصب کولرگازی)

آشنایی با انواع کمپرسور کولرگازی

آموزش نحوه شارژ گاز R410A در کولرگازی اینورتر

آموزش نحوه شارژ گاز R22 در کولرگازی

گاز های سرمازا در کولرگازی و نحوه عملکرد آن (مبرد ها)

آشنایی با سیستم اینورتر در کولرگازی

عیب یابی و تعمیر اولیه در کولرگازی ( خود آموز تشخیص و رفع عیب در کولرگازی )

کولرگازی کم مصرف اجنرال برد اینورتر گازR410A

 

کولرگازی بانه در اینستاگرام

کولرگازی اجنرال اینورتر مدل ASGS30LFCA

توان های موجود در کولرگازی اجنرال مدل ASGS18LFCA :

کولرگازی اجنرال کیت اینورتر DC مدل ASGS12LFCA گاز R410A رده انرژی A + + +

کولرگازی اجنرال کیت اینورتر DC مدل ASGS18LFCA گاز R410A رده انرژی A + + +

کولرگازی اجنرال کیت اینورتر DC مدل ASGS30LFCA گاز R410A رده انرژی A + + +

کولرگازی اجنرال کیت اینورتر DC مدل ASGS24 LFCA گاز R410A رده انرژی A + + +

حراجی کولرگازی اسپلیت

کولرگازی اسپلیت میتسوبیشی

کولرگازی سامسونگ

کولرگازی اجنرال

کولرگازی الجی

کولرگازی پاناسونیک

کولرگازی گری

تفاوت کولرگازی دی سی اینورتر با کولرگازی اینورتر وی چیست ؟

قیمت کولرگازی 12 هزار

قیمت کولرگازی 18 هزار

قیمت کولرگازی 24 هزار

قیمت کولرگازی 30 هزار

قیمت کولرگازی 36 هزار

لیست قیمت کولرگازی

لیست قیمت کولرگازی

 

برند های کولرگازی بانه

لیست قیمت کولرگازی

علت سوختن کمپرسور کولرگازی چیست ؟

هزینه برق کولرگازی چقدر است ؟

انتخاب کولرگازی بر اساس متراژ