تفاوت کولرگازی ایستاده و دیواری

تفاوت کولرگازی دیواری با کولرگازی زمینی یا ایستاده

قیمت کولرگازی ایستاده گناوه

تفاوت کولرگازی دیواری با کولرگازی زمینی یا ایستاده

کولر گازی اسپلیت دیواری و ایستاده چه فرقی با هم دارند ؟

 

 

تفاوت کولرگازی دیواری ایستاده

کولر گازی دیواری با زمینی از جهات مختلفی متفاوت هستند که در این مطلب بررسی خواهیم کرد. اگر تصمیم به خرید کولر گازی دارید و نمیدانید کدام یک از این دو نوع کولر برای شما مناسب است حتما این مطلب را تا انتها بخوانید.
معمولا انتخاب کولر گازی مناسب کار بسیار دشواری است، مخصوصا هنگامی که از تفاوت ها و امکاناتی که کولر گازی های مختلف دارند آگاه نباشید.
اگر شما هم تصمیم به خرید کولر گازی گرفته اید حتما این سوال برای شما هم پیش آمده است که کولر گازی دیواری (اسپیلت) برای شما مناسب تراست یا کولر گازی زمینی که با نام کولر گازی ایستاده نیز شناخته میشود.

در این مطلب به تفاوت این دو مدل از کولر گازی اشاره خواهیم کرد :

نصب کولر گازی

وقتی صحبت از نصب میشود کولر گازی های ایستاده یا زمینی انتخاب مناسب تری هستند زیرا شما روی هر دیواری چه از نظر زیبایی و دکوراسیون و چه از نظر فنی امکان نصب کولر گازی دیواری را ندارید هر دیواری مناسب کولر گازی دیواری نیست ولی کولر گازی ایستاده این مزیت را دارد که تقریبا شما در هر مکانی که به آن نیاز دارید آن را جاگذاری کرده و مورد استفاده قرار دهید.

کدام یک مزیت بیشتری دارد؟

هرچقدر کولر های گازی را در ارتفاع بالاتری نصب کنید به دلیل وجود هوای گرم که همیشه در بالاترین جای ممکن قرار دارند زمانی بیشتر طول میکشد تا تغییر دمای اتاق را بعد از روشن کردن آن احساس کنید پس با نصب کولر گازی زمینی این امکان وجود دارد که سرما از پایین تا حد امکان به خنک کردن دما بپردازد و دمایی مطبوع را در کوتاه ترین زمان ممکن به شما ارایه نماید.

توزیع هواتفاوت کولرگازی دیواری با کولرگازی زمینی یا ایستاده

 

 

تفاوت کولرگازی دیواری ایستاده

نصب کولر های گازی زمینی یا ایستاده  این ریسک را دارند که اگر موانعی مانند مبلمان در اتاق باشد به طور مناسب اتاق را سرد/گرم نکنند و همچنین جریان هوا را متوقف میکنند تا به کل فضا گسترش یابد.
اما در کولر گازی دیواری این مزیت وجود دارد که معمولا مانعی روبروی کولر گازی نیست بنابراین اتاق به طور کاملا برابر تهویه خواهد شد. پس توزیع جریان هوا در کولرگازی دیواری بهتر انجام می پذیرد .

تفاوت کولر گازی اسپلیت (دیواری)، قابل حمل (پرتابل) و پنجره ای

سیستم کاری تمامی کولر های گازی به یک صورت بوده و همگی از یک روش برای خنک کردن محیط استفاده می‌کنند و تمامی کولرهای گازی به طور عمده برای خنک کردن هوای یک اتاق استفاده می شوند و به راحتی به کمک ریموت کنترل کولرگازی  در هر سه نوع اسپلیت، قابل حمل و پنجره ای قابل استفاده هستند.

با این حال برای انتخاب بهترین گزینه باید تفاوت آن‌ها را باهم بدانید.

ظرفیت مناسب کولرگازی بر حسب متراژ مکان:

متراژ   10   الی   35   متر         ظرفیت  توان    12  هزار  بی تی یو

متراژ   35  الی  55   متر          ظرفیت  توان     18  هزار  بی تی یو

متراژ   55  الی   90   متر         ظرفیت  توان     24  هزار  بی تی یو

متراژ   90   الی   120   متر     ظرفیت  توان      30  هزار  بی تی یو

متراژ   120   الی   160 متر      ظرفیت  توان     36  هزار  بی تی یو 

مراحل خرید کولر توسط هموطنان سراسر ایران:
1. تماس تلفنی با مرکز خرید بانه و انتخاب” توان” کولرگازی (   09182872400) رحمانی (مشاوره رایگان)
2. واریز بیعانه توسط مشتری و ثبت سفارش توسط شرکت – ارسال کالا و صدور کارت گارانتی توسط شرکت(گارانتی رایگان)
3.  تحویل کالا و دریافت الباقی وجه
4 . نصب و راه اندازی  توسط نصاب شرکت و شروع گارانتی 5 ساله

منتظر تماس شما عزیزان هستیم  09182872400

لیست قیمت کولرگازی

در آخر:
کولر پنجره ای نسل قدیمی تری از کولر گازی است که شرکت های تولید کننده در حال حاضر رغبت بسیار بسیار کمی به تولید آن دارند و کولر گازی پرتابل هم مطمئناً مورد نیاز مکان هایی است که به هیچ عنوان امکان نصب کولر گازی وجود ندارد مکان هایی مانند فروشگاه هایی که از تهویه مناسبی برخوردار نبوده و در زیر همکف و … واقع شده اند اما استاندارد ترین وسیله تهویه مطبوع دراین میان کولر گازی دیواری یا اسپیلت است که تمام تمرکز شرکت های تولید کننده برای تولید و افزایش امکانات در این کولر گازی به کار برده شده است پس اگر شما محدودیت خاصی ندارید توصیه ما به شما کولر گازی دیواری است…

 

تفاوت کولرگازی دیواری ایستاده

بطور کلی کولرگازی دیواری میتواند با قرار گرفتن روی  دیوار با طراحی زیباباعث افزایش زیبایی دکوراسیون منزلشود از طرفی به دلیل اینکه کمپرسور خارج از محیط منزل قرار دارد در کولرگازی دیواری صدای بسیار کمتری در داخل منزل شنیده میشود وبه علاوه میتوان از پنل های متعدد با رنگ های مختلف و سازگار با دکوراسیون منزل استفاده کرد .

البته با در نظر گرفتن تفاوت های هر سه نوع کولر گازی یکی را که بهتر به کارتان می آید انتخاب کنید.

 

کدام کولرگازی بهتر است ؟

لیست قیمت کولرگازی