فروش کولرگازی

کولرگازی مناسب برای ویلا و باغ

کولر گازی مناسب شمال

کولرگازی مناسب برای ویلا و باغ

انتخاب و خرید  کولر گازی  مناسب برای باغ

کولرگازی مناسب برای ویلا

با شروع فصل گرما و نیاز شدید به وسیله ای خنک کننده سعی داشتیم با ارائه این مقاله نکاتی را متذکر شویم که در هنگام خرید کولرگازی برای ویلا خود، با آن ها مواجه می شوید و بخصوص اگر بخواهید تعطیلات خود را در این فصل گرم در ویلا خود سپری کنید باید به خنک سازی هوای ویلا توجه کنید.  

 

 

کولرگازی مناسب برای ویلا

. انواع کولرگازی: ۱.پنجره ای ۲.پرتابل ۳.اسپلیت کولرگازی پنجره ای: کولرگازی پنجره ای یک تکه می باشد و تمام اجزای تشکیل دهنده آن در یک قاب کنار هم قرار گرفته اند و به طور کلی اواپراتور و کندانسور و کمپرسور در یک مجموعه قرار دارند و محل نصب این کولرها، پنجره می باشد. نیاز به برق‌کشی جداگانه‌ای ندارد و تنها با وصل کردن کابل برق به پریز شروع به کار می‌کند. در این نوع، نیازی به سوراخ کردن دیوار و رد کردن لوله‌های مسی هم نیست. ظرفیت: اغلب در دو ظرفیت اصلی ۱۸۰۰۰ و ۲۴۰۰۰ BTU تولید می شوند اما برخی شرکت ها ممکن است در ظرفیت ۱۲۰۰۰ هم تولید کنند. این کولرها می توانند فقط سرد یا سرد و گرم بوده و تعدادی از آن ها دارای ریموت کنترل دستی میباشند.

کولرگازی مناسب برای ویلا

کولرگازی پرتابل: کولر پرتابل یا قابل حمل مانند مدل پنجره ای یک تکه بوده و تمام قطعات در یک قاب قرار داشته و زیر دستگاه چرخ برای حرکت وجود دارد. در قسمت پشتی آن یک لوله خرطومی از جنس پلاستیکی به قطر حدودا ۱۵ سانتی متر وجود دارد که گرمای موتور را به بیرون هدایت می کند ظرفیت: به طور معمول در ظرفیت ۹۰۰۰ و ۱۲۰۰۰ BTU تولید می شوند اما ممکن است ۷۰۰۰ یا ۱۴۰۰۰ نیز تولید شوند و به صورت فقط سرد و یا سرد و گرم هستند و مجهز به ریموت کنترل دستی هستند.

کولرگازی مناسب برای ویلا

کولر اسپلیت یا اسپیلت: از رایج ترین انواع کولرهای گازی می باشد. اسپلیت به معنای دو تکه است و در کولرگازی به معنی کولر با سیستم دوتکه می باشد که واحد یا تکه داخلی همان پانل بوده و واحد خارجی، کندانسور است. واحد داخلی و خارجی کولرگازی اسپلیت توسط یک جفت لوله مسی عایق شده به همراه کابل ارتباطی به هم وصل می شوند. انواع اسپلیت: ۱.اسپلیت دیواری ۲.اسپلیت سقفی کانالی ۳.اسپلیت سقفی کاستی ۴.اسپلیت سقفی زمینی (زیر سقفی) ۵.اسپلیت ایستاده اسپلیت چند پنله بهتر است یا تک پنله؟ اگر شما در ویلا فضای کافی برای نصب واحد خارجی دارید و می توانید دو یا سه دستگاه را جا دهید بهتر است دستگاه تک پانله خریداری کنید، به این دلیل که هم ارزان تر است و کم مصرف بوده و کاملا” هر فضا مستقل است. اما اگر فضای کافی در ویلا ندارید، بهترین حالت اسپلیت های چند پانله(مولتی) هستند.

کولرگازی مناسب برای ویلا

بطور کلی  توصیه میشود بجای کولرگازی چند پنله از یک یا چند کولرگازی تک پنل استفاده شود. ظرفیت: از ظرفیت ۹۰۰۰، ۱۲۰۰۰، ۱۸۰۰۰، ۲۴۰۰۰، ۳۰۰۰۰ و ۳۶۰۰۰ BTU تولید می شوند. فقط سرمایش یا سرد و گرم هستند. این مدل به ریموت کنترل دستی مجهز است. حال که با انواع کولر گازی آشنا شدید باید به مارک نوع خریداری شده توجه کنید. مارکی را تهیه کنید که خدمات مناسبی ارائه دهد و پس از آن به کیفیت و ظاهر و دیگر موارد توجه کنید. برای این کار باید انواع کولر گازی را با یکدیگر مقایسه کنیم. در قدم اول مقایسه، باید به مساحت فضایی که نیاز به سرمایش دارد توجه کنیم. در جدول زیر ظرفیت مورد نیاز کولر گازی به نسبت مساحت فضای مورد استفاده، درج شده است.  

کولرگازی مناسب برای ویلا

واضح است که برای ویلا یا خانه خارج از شهر نیازمند کولرگازی گران قیمت نیستیم ولی به یک کولرگازی با دوام و کم مصرف نیاز داریم . برای اغلب موارد خرید کولرگازی در اطراف تهران یا مناطق شمال کشور پیشنهاد کارشناسان ما کولرگازی کم مصرف اینورتر وی است که در دو برند الجی و اجنرال قابل تهیه می باشد . این نوع سیستم اینورتر کم مصرف به دلیل موتور کم مصرف و اینورتر خازنی در مقابل نوسانات برق ایستادگی بالایی دارد و در ولتاژ های بالا یا پایین هم به کار خود ادامه میدهد . از طرفی قیمت های بالای کولرگازی های دی سی اینورتر و وجود برد الکترونیکی دی سی در این کولرها , استفاده از این نوع کولرها را در اماکن خارج از شهر دشوار میکند بنابراین کولرگازی های اینورتر وی بهترین پیشنهاد و مناسب ترین گزینه برای خرید کولرگای برای ویلا یا خانه باغ میباشند این مدل های کولرگازی دارای رضایت مشتری بالایی نیز هستند .

انتخاب کولرگازی بر اساس متراژ

کولرگازی اینورتر چیست ؟

آشنایی با انواع کمپرسور کولرگازی

راهنمای نصب کولرگازی ( چهل توصیه مهم در نصب کولرگازی)

سوالات متداول در مورد کولرگازی اسپلیت ( بیش از پنجاه سوال متداول)

کانال تلگرام کولرگازی بانه

کولرگازی بانه در اینستاگرام

تفاوت کولرگازی دی سی اینورتر با کولرگازی اینورتر وی چیست ؟

چرا کولرگازی یخ می زند ؟

مشکلات رایج کولرگازی کدامند ؟

علت کاهش خنک کنندگی در کولرگازی چیست ؟ چرا کولر باد گرم میزند ؟

دلیل بوی بد کولرگازی و راههای رفع آن چیست ؟

مقایسه کولرگازی با کولرآبی

مصرف برق کولرگازی اینورتر چقدر است ؟

هفت باور نادرست در مورد کولرگازی

راههای تشخیص کولرگازی اصلی از تقلبی ؟

کولرگازی با مصرف A +++

فروشگاه کولرگازی کم مصرف در بانه

کدام مارک کولرگازی بهتر است ؟

برتری کولرگازی اینورتر دار به کولرگازی معمولی در چیست ؟

تفاوت کولرگازی دی سی اینورتر با کولرگازی اینورتر وی چیست ؟

3 کولرگازی موفق و پرفروش بازار ایران

راهنمای خرید کولرگازی