کولرگازی جنرال گلد

تفاوت جنرال گلد پلاتینیوم با تیتانیوم

تفاوت جنرالگلد تیتانیوم و پلاتینیوم

 مقایسه مدل های تیتانیوم و پلاتینیوم در کولر گازی جنرال گلد 

فرق مدل های پلاتینیوم و تیتانیوم در کولر گازی جنرال گلد چیست ؟

کولر گازی جنرال گلد دارای مدل های متعددی هست . مدل های سوپر , دلتا , ویتالی , اکو , پلاتینیوم و تیتانیوم از جمله مدل های کولر گازی اسپلیت جنرال گلد هستند . در اینجا به بررسی مدل های پلاتینیوم و تیتانیوم و تفاوت ها و ویژگی های هر کدام می پردازیم :

 

کولرهای گازی جنرال گلد مدل تیتانیوم

کولر گازی سری تیتانیوم یکی از انواع کولرهای گازی تولید شده در برند جنرال گلد است. کولرهای گازی این سری، جزء کولرهای گازی بسیار باکیفیت برند جنرال گلد محسوب می شوند. از آنجایی که  آخرین تکنولوژی ها برای ساخت این کولرها بکار رفته می توان از آن ها برای خانه های مسکونی, ادارات , دفاتر  و ساختمان های مختلف استفاده کرد.

کولرهای گازی سری تیتانیوم جنرال گلد می توانند برای محیط های بسیار گرم نیز گزینه خوبی باشند. چون این کولرها قادر به تحمل گرمای 65 درجه سانتی گراد نیز هستند.

مهمترین ویژگی کولر گازی جنرال گلد مدل  تیتانیوم اینورتر دار بودن این مدل از کولرگازی های جنرال گلد است . بطوریکه  مصرف انرژی در مدل تیتانیوم به  پایین ترین حد میرسد و این کولر را به نوع فوق کم مصرف ارتقاء می دهد .  با کمک این کولرهای گازی، تا 60 درصد در مصرف برق می توان صرفه جویی کرد. این در حالی است که در مدل پلاتینیوم کولرهای گازی جنرال گلد شاهد این حجم از صرفه جویی در مصرف انرژی نیستیم.به علاوه  اندازه پنل بزرگتر و کیفیت قطعات بالاتر در مدل تیتانیوم نسبت به سایر مدل های کولر گازی جنرال گلد مشهود است . از این رو می توان کولر گازی جنرال گلد مدل تیتانیوم را با کیفیت ترین و گرانترین و در عین حال کم مصرف ترین مدل کولر گازی اسپلیت دیواری ساخته شده توسط برند جنرال گلد دانست. این مدل در توان های 12 تا 30 هزار در بازار کولر گازی ایران موجود است .

کولرهای گازی جنرال گلد مدل پلاتینیوم

کولرهای گازی جنرال گلد سری پلاتینیوم  یکی از انواع کولرهای گازی کم مصرف  موجود در بازار هستند که با قیمت ارزان و مقرون به صرفه قابل خریداری می باشند.تفاوت اصلی این مدل با مدل های تیتانیوم عدم وجود سیستم اینورتر در مدل های پلاتینیوم است .

با این حال کولر گازی جنرال گلد سری پلاتینیوم دارای امکانات مناسبی است.  مصرف پایین برق و کیفیت خوب قطعات و پنل زیبا در کنار قیمت ارزان جنرال گلد پلاتینیوم را به یکی از پرفروش ترین مدل های کولر گازی در بازار ایران بدل کرده است .

کولر گازی اسپلیت جنرال گلد پلاتینیوم در توان های 9000  الی 30 هزار در بازار ایران موجود میباشد .

 

کولر گازی جنرال گلد 12000 گاز 410 مدل پلاتینیوم GG-MS

 

کولر گازی اینورتردار جنرال گلد چیست و چه کاربردی دارد؟

سیستم اینورتر یکی از سیستم های جدید است که می تواند ضمن کاهش مصرف انرژی، در هزینه های مردم نیز صرفه جویی کند. در واقع، سیستم اینورتر اجازه خاموش و روشن شدن کولر را در زمان متعادل شدن هوای اتاق نمی دهد. به همین خاطر، می توان با کاهش نیاز به مصرف انرژی جهت روشن و خاموش کردن مجدد کولر گازی، شاهد کاهش مصرف انرژی و برق بود.

کولر گازی جنرال گلد اینورتردار یکی از انواع کولرهای گازی موجود در بازار است که می تواند برای صرفه جویی در مصرف انرژی مورد استفاده قرار گیرد. همانطور که اشاره شد، تنها کولرهای گازی سری تیتانیوم دارای اینورتر هستند و امکان خرید کولرهای گازی سری پلاتینیوم به صورت اینورتردار وجود ندارد. کولرهای گازی اینورتر جنرال گلد می توانند تا 60 درصد باعث کاهش مصرف انرژی و صرفه جویی در هزینه های شما شوند.

کولر گازی جنرال گلد تیتانیوم 12000 اینورتر پلاس

قیمت کولر گازی جنرال گلد چقدر است؟

قیمت کولر گازی جنرال گلد بر اساس نوع کولر گازی، سری و ظرفیت آن تعیین می شود. قیمت کولرهای گازی این برند در سری تیتانیوم بیشتر از قیمت این کولرهای گازی در سری پلاتینیوم است. با این حال به دلیل اینکه در سری تیتانیوم شاهد به کار رفتن اینورتر هستیم، می توان با خرید این کولرهای گازی تا حد زیادی در انرژی و هزینه ها صرفه جویی کرد. به همین خاطر، شاید بتوان گفت که خرید کولر گازی اینورتردار جنرال گلد از جنبه هایی به صرفه و اقتصادی نیز هست.

لیست قیمت روز کولر گازی جنرال گلد

انواع توان ها و مدل های کولر گازی جنرال گلد