کولرگازی گری GREE

قیمت کولر گازی گری 30000

اسپلیت گری 12000

قیمت کولر گازی گری 30000

 ارزانترین قیمت کولرگازی گری 30000

 

تحویل فوری + پرداخت درب منزل   + گارانتی طلایی  تعویض + تضمین بهترین قیمت

 

قیمت کولر گازی گری 30000

 

 

خرید کولرگازی 30000 اینورتر گری

خرید کولرگازی اینورتر گری توان 30000 سرمایش و گرمایش

کولرگازی اینورتر 30000  گری  و اقلام همراه کولرگازی :

 

کولر گازی 30000 اینورتر کمپرسور T3 گری سری GWH

مشخصات کلیدی:

نوع کمپرسور از لحاظ آب و هوایی : T3

نوع کمپرسور از لحاظ نحوه عملکرد : اسکرول

نوع گاز : R410

محل ساخت :  قطعات آمریکایی مونتاژ چین

ظرفیت : BTU/h 30000

مجهز به فیلتر گرد و غبار : بله

سرمایش : بله

گرمایش : بله

 

قیمت کولر گازی گری 30000

 

 

برای نصب و گارانتی  در سراسر ایران :

کارت گارانتی همراه کولر می باشد  با شماره تلفن شرکت گارانتی تماس می گیرید شماره کارت را میخوانید و نصاب شهرشما معرفی میشه .شرکت گارانتی دهنده نوین سرویس

کولر گارانتی حمل و نقل و گارانتی تعویض دارد و تا نصب سالم و کارکرد صحیح قابل تعویض میباشداگر هنگام نصب در کولر ایرادی مشاهده شد رفع شده و در صورت نیاز تعویض خواهد شد (تست سلامت کولرگازی بعد از نصب و راه اندازی ).

همچنین 5 سال گارانتی طبق مفاد مندرج در برگ گارانتی است

5 متر لوله مسی و کابل برق همراه کولر رایگان است

تمامی کولرگازی های  خریداری شده از سایت کولربانه دارای گارانتی حمل و نقل  و گارانتی طلایی تعویض و گارانتی 5 ساله نوین سرویس می باشند

قیمت کولر گازی گری 30000

مدت زمان تحویل در شهرهای غربی و تهران یکروزه و در شمال و جنوب و شرق ایران 2 الی 3 روز می باشد

مشخصات و خرید کولر گازی 30000 گری اینورتر

به معرفی و بررسی مشخصات و قیمت روز خرید بهترین کولر گازی 30000 گری اینورتر کم مصرف  و توضیحات کامل در مورد این مدل 30000 گری و بررسی قابلیتها و امکانات این مدل از سری محصولات کولر گازی گری , خواهیم پرداخت.

کولرگازی گری دارای انواع پنجره ای، پرتابل، اسپلیت دیواری، داکت (کانالی)، کاستی، ایستاده، مولتی پنل ساده و پیشرفته (GMV) است. کولرگازی گری از با کیفیت ترین تولیدات کشور چین و به عنوان رقیبی سرسخت با برند های معتبر دیگر شناخته می شود و حجم تولید و فروش بالای آن در بازارهای جهانی تائید کننده این امر است.

کولرگازی اینورتر 30000گری در پیشرفته ترین مراکز تحقیقاتی و آزمایشگاهی مورد تست قرار گرفته است تا در سخت ترین شرایط آب و هوایی بهترین عملکرد و راندمان را در اختیار مشتریان خود قرار دهد.

کولر گازی و اسپلیت گری 30000 اینورتر کم مصرف با گرید A++

اسپلیت و کولر های گازی گری Gree از معتبرترین و قدیمی ترین برند های ساخت چین در بازار کولرهای گازی می باشد. محصولات تهویه مطبوع با برند گری در چار کشور چین، برزیل، پاکستان و ویتنام تولید شده و این کمپانی فراملیتی با تولید سالانه 27 میلیون دستگاه تهویه مطبوع خانگی یکی از بزرگترین کمپانی ها در این زمینه می باشد.

 

کولر گازی گری 30000 با صرفه جویی در مصرف برق تا 60%

واحدهای Inverter شامل یک اینورتر الکتریکی که همان برد اینورتر می باشد قابل تنظیم برای کنترل سرعت موتور الکتریکی است که به معنی کمپرسور و خروجی خنک کننده حرارت است. صرفه جویی در انرژی تا 60٪ بزرگترین مزیت اینورتر این است که انرژی را ذخیره می کند. در مقایسه با AC معمولی، در کاهش هزینه های برق تا 50 درصد کمک می کند.

برای صرفه جویی در انرژی از یک کمپرسور متغیر سرعت استفاده می کند که 13% و 10% ذخیره انرژی بستگی به حالت خواب و گاز خنک کننده کولر گازی دیواری می باشد پس حتما در هنگام خرید کولر گازی 30000 گری بانه به این نکات توجه زیادی داشته باشید.

کمپرسور در همان حالت بدون هیچ مصرف برقی کار کند و نیاز به خاموش شدن کولر گازی نداشته باشد،این عمل باعث می شود که مدل 30000 گری فوق کم مصرف برق کمتری نسبت به کولر گازی های دیگر موجود باشد. در جدید ترین مدل کولر گازی 30000 گری برد اینورتر برق مصرفی را تا 60% کاهش داده که به این نوع کولر گازی های اینورتر با مصرف A++ می گویند.

محاسبه ظرفیت و توان کولرگازی مناسب برای شما 

 

قدرت پرتاب باد 15 متر در کولر گازی های اینورتر 30000

کولر گازی دیواری گری با بکار گیری فن بولوور قوی در قسمت پنل دستگاه، قدرت پرتاب باد تا 15متر را دارا می باشد.این میزان پرتاب باد فضای بسیار خوب و خنکی را برای کاربر ایجاد میکند.قابل توجه شما مشتریان عزیز کثیف بودن فیلتر های یونیت داخلی و حتی گاز مبرد کولر گازی اینورتر گری بر کم شدن قدرت پرتاب باد کولر گازی تاثیر دارد پس در بازده ی زمانی مشخص کولر مدل 30000 گری خود را سرویس کنید.

جریان هوای چهار جهته در کولر گازی کم مصرف 30هزار

شبکه های داخل یونیت داخلی کولر گازی 30000 گری فوق کم مصرف گری باعث می شود که هوای بیرون آمده از پنل به چهار طرف هدایت  شده به طوری که به صورت یکسان فضای مورد نظر را خنک می کند و نیاز نیست برای خنک شدن حتما روبروی کولر گازی گری بایستید. وجود کمپرسور با تکنولوژی جدید و همچنین داشتن استاندارد TUF در مدل 30000 منجر به صرفه جویی بسیار عالی در مصرف انرژی و همچنین خنک کنندگی سریع را دارد.

سطح صدای پایین در کولر گازی های گری 30000

فن آوری جدید همه سیستم های کولر گازی ال جی اینورتر ارائه می دهد امکان عملیات دقیق و دمای اتاق پایدار، بی سر و صدا و بدون نوسانات در مقایسه با موارد متعارف.کمپرسور این مدل گری فوق کم مصرف به دلیل کمپرسور اینورتر کاملا بی صدا می باشد

 

 

مشخصات کلی

  • تکنولوژی اینورتر : دارد
  • رتبه انرژی : A+++
  • گاز خنک کننده : دارد
  • میزان سر و صدا : کم
  • نوع : اسپلیت
  • نوع آب و هوای سازگار : معتدل

 

قیمت روز انواع کولرگازی در گناوه

اطلاع از قیمت روز کولرگازی در گناوه 

 09182872400  ثبت سفارش  رحمانی

دلیل بوی بد کولرگازی و راههای رفع آن چیست ؟

مقایسه کولرگازی با کولرآبی

مصرف برق کولرگازی اینورتر چقدر است ؟

هفت باور نادرست در مورد کولرگازی

راههای تشخیص کولرگازی اصلی از تقلبی ؟

اطلاع از قیمت روز کولرگازی در گناوه 

کولرگازی بانه در اینستاگرام