کولرگازی اجنرال, محصولات جدید

قیمت کولرگازی اسپلیت

قیمت کولرگازی اسپلیت

قیمت کولرگازی اسپلیت

کولر گازی 30000 اجنرال اینورتر و کم مصرف

حراج:کولر گازی 30000 اجنرال اینورتر و کم مصرف

محصول جدید

کولر گازی 30000 اجنرال اینورتر و کم مصرف مدل ASGS30LFCA با گرید A+++

قیمت کولر گازی 30000 اجنرال کم مصرف مدل ASGS30LFCA در بانه بسیار ارزان می باشد و شما می توانید جهت خرید کولر گازی اجنرال بانه با کارشناسان فروشگاه اینترنتی کولربانه تماس گرفته و کولر گازی اجنرال که دارای تمامی ویژگی های یک کولر گازی عالی 2018 می باشد را سفارش دهید.


تخفیف ویژه کولر گازی اجنرال 30000 بانه

 

کولر گازی و اسپلیت 30000 اجنرال اینورتر کم مصرف مدل ASGS30LFCA با گرید A+++

کولر گازی اجنرال یکی از برند های معروف در سیستم های سرمایشی  و گرمایشی هستند که برای چند دهه است که در کشور ما تبدیل به بهترین و شناخته شده ترین برند در بین مصرف کنندگان کولر گازی به واسطه کارایی و دوام بسیار زیاد شده است.کولر گازی اسپلیت سرد اجنرال 30000 OGENERAL ASGS30LFCA جهت تهویه اتاق ها و سالن های با متراژ بالا(حدود 100متر)مناسب است . بدیهی است که تهویه مکان های با متراژ بالاتر از 100 متر از چند کولر را می طلبد.

 

قیمت کولرگازی اسپلیت

هدف  این برند فقط و فقط تهیهبهترین کولرگازی می باشد بر خلاف دیگر برند ها فقط در زمینه کولر گازی نقش دارد اسپلیت و کولرگازی دیواری  اینورتر اجنرال با صرفه جویی در مصرف برق، دمای اتاق را طوری تنظیم می نماید که از 10 درجه سانتی گراد کمتر نشود بنابراین می توان مطمئن شد که اتاق در زمان خالی بودن، زیاد سرد نمی شود.  کولر گازی اجنرال اینورتر با گاز خنک کننده R410a موجب می گردد موتور دستگاه بتواند با سرعت متغیر کار کرده و مصرف انرژی برق را تا میزان 73% کاهش دهد.

 

قیمت کولرگازی اسپلیت

همچنین دارای فیلترهای یون بو زدایی و عصاره سیب می باشد که این فیلترها با استفاده ازاکسیداسیون وکاهش اثرات یون های تولید شده توسط سرامیک دارای ذرات بسیار ریز، ازطریق تجزیه شدید بوهای جذب شده ، عمل بوزدایی را انجام می دهد و ذرات ریزگرد و غبار، تخم غیر قابل مشاهده قارچ و جانوران ریزمضر، توسط الکتریسیته ساکن جذب فیلتر شده وبه وسیله عنصر اسید فنیک گرفته شده ازسیب ، از رشد بیشتر آنها جلوگیری کرده و در نتیجه این ذرات غیر فعال می شوند که با توجه به این ویژگی شما می توانید در خرید کولر گازی اجنرال 30000 اجنرال راحتی را به خانه خود ببرید.

 

کولرهای گازی دیواریشیک و جدید گرمسیری مدل ASGS30LFCA ساخت کمپانی اجنرال باعث می شود تا شما یک نسیم خنک و طبیعی را احساس کنید. این کولرها دارای قدرت کارآمد و موجب صرفه جویی در انرژی می شوند.کولر گازی 30000 اجنرال کم مصرف مدل ASGS30LFCA یک نمونە از انواع کولرهای گازی دو کارە سرمایش و گرمایش کمپانی OGENERAL است کولر گازی 30000 اجنرال مدل OGENERAL ASGS30LFCA از فناوری و تکنولوژی اینورتر بی نهایت کم مصرف و ردە انرژی +++A است .

 

کمپرسور این مدل از کولر اسپیلت از نوع موتور روتاری با گنجایش BTU 30000 است کە کە با توجە بە ظرفیت این نوع بە شیوە کاملا استاندارد برای مکان و محیطهایی تا حداکثر 120 متر مناسب است پنل داخلی کولرگازی های اجنرال تجهیز شدە بە فیلتر تصفیە کنندە هوا جهت از بین بردن بوی بد و نامطبوع و ذرات ریز و غبار است. پنل داخلی این کولر گازی در رنگ سفید ارائه شده است که دارای طراحی شیک و ظریف می باشد.کولر گازی 30000 اجنرال اینورتر بسیار قدرتمند و کم صدا می باشد که باعث می شود تا شما در یک محیط آرام از هوای خنک آن لذت ببرید.

 

انتخاب کولرگازی بر اساس متراژ

هزینه برق کولرگازی چقدر است ؟

کولر گازی 30000 اجنرال اینورتر با گرید A+++

در کولر گازی اجنرال کم  مصرف با گذشت زمان و هنگامی که دمای محیط زیاد شد،  کمپرسور روتاری دوباره شروع به کار می‌کند. در این کولرها تنها دو حالت برای کمپرسور و موتور وجود دارد: یا روشن است یا خاموش ،که خوشبختانه این مشکل در کولر گازی 2018 اجنرال به خاطر برد اینورتر یا همان دی سی اینورتر رفع شده است که این برد اجازه خاموش شدن به کمپرسور را نمی دهد و باعث می شود که کمپرسور در همان حالت بدون هیچ مصرف برقی کار کند و نیاز به خاموش شدن کولر گازی نداشته باشد.

 

قیمت کولرگازی اسپلیت

این عمل باعث می شود که کولرگازی 30000  اجنرال کم مصرف برق کمتری نسبت به کولر گازی های دیگرمصرف کند . در جدید ترین مدل کولر گازی اجنرال 2021 برد اینورتر برق مصرفی را تا 73% کاهش داده که به این نوع کولر گازی های دی سی اینورتر با مصرف A+++ می گویند.بهتر است شما در هنگام خرید کولر گازی 30000 اجنرال بانه به این نکته توجه داشته باشید. همین موضوع باعث معروف شدن کولرهای اینورتر شده‌است.

خنک کنندگی سریع کولر گازی اینورتر 30000 اجنرال

از خصوصیات این کولرگازی میتوان به قدرت سردکنندگی سریع ان اشاره کرد پس دیگر نیازی نیست برای خنک کنندگی سریع دمای اتاق مدت ها منتظر ماند. به لطف تکنولوژی فست کول در کمترین زمان ممکن دمای اتاق را به حد دلخواه خود برسانید.

 

 

قیمت کولرگازی

 

جریان هوا به چهار طرف  در کولر گازی اینورتر اجنرال

شبکه های داخل یونیت داخلی کولر گازی  30000 اینورتر اجنرال  باعث می شود که هوای بیرون آمده از پنل به چهار طرف توضیع شده به طوری که به صورت یکسان  فضای مورد نظر را خنک می کند و نیاز نیست برای خنک شدن حتما روبروی کولر گازی بایستید.وجود کمپرسور با تکنولوژی جدید و همچنین داشتن استاندارد TUF در کولر گازی 30 هزار اجنرال  منجر به صرفه جویی بسیار عالی در مصرف انرژی و همچنین خنک کنندگی سریع و پرتاب پر قدرت باد در فاصله  بیشتر شده است.

 

بی تی یو  BTU چیست ؟

British Thermal Unit : واحد اندازه گیری انرژی گرمایی در تاسیسات برودتی و حرارتی می باشد. در تعریف هر BTU میزان گرمایی است که دمای یک پوند آب را در فشار یک اتمسفر یک درجه از 60 درجه فارنهایت به 61 درجه فارنهایت برساند. 

چنانچه فضای مورد نظر آفتاب‌گیر باشد به ظرفیت‌های معمول ۱۰ درصد اضافه می‌گردد و اگر فضای مورد نظر سایه باشد،۱۰درصد از ظرفیت مذکور کم خواهد شد و چنانچه کولر صرفا برای آشپزخانه بکار می‌رود، می‌توان از یک رده بالاتر استفاده کرد.

هنگام خرید دستگاهی را انتخاب کنید که دارای علامت استاندارد و برچسب انرژی باشد و با توجه به برچسب انرژی دارای بالاترین درجه کار آیی و بازدهی باشد.

 

فین های طلایی کولر گازی 30000 اینورتر اجنرال

.کمپرسور کولرهای 30000 کم مصرف اجنرال طوری ساخته شده‌ که می‌تواند در مناطق استوایی و حاره‌ای که گرمای هوا بسیار شدید است بسیار مقاوم عمل کند  کمپرسور ویژه مناطق گرمسیر قادر به تأمین هوای تازه و مطبوع در دمای بالای محیط بیرون تا 58 درجه سانتیگراد  است .

 

کولر گازی و اسپلیت اینورتر اجنرال در قسمت یونیت خارجی دستگاه (کندانسور) با بکارکیری پره (فین) هایی که با یک لایه اپوکسی طلایی رنگ پوشانیده شده اند،  ویژگی مبدل حرارتی سبب میشود فین ها   از خوردگی و فرسایش حاصل از شرایط آب و هوایی خارجی در امان باشند  و شما می توانید به مدت  چندین سال از این قابلیت  استفاده کنید. این امر باعث تبادل گرمایی عالی در مدت زمان طولانی برای کندانسورخواهد شد.

 

گاز خنک کننده R410a کولر گازی اینورتر 30000

در جدیدترین مدل کولر گازی اجنرال 30000 از گاز R410a استفاده شده است که برای کارایی بیشتر  طراحی شده است ،از آنجایی که این نوع گاز می تواند حرارت بیشتری را جذب و رها کند کمپرسور کولر گازی شما می تواند هوای خنک تری را به فضای داخل اتاق برساند همچنین بروز فرسودگی کولر گازی به دلیل گرمایشی بیش از حد کاهش می یابد.

بنابراین کمپرسور های قدیمی که در آن گاز R22 به کار رفته است همچنین با فشار بالاتری کار کرده و مقاومت چندانی در مقابل گرمای بیش از حد کمپرسور ندارد، در حالی که برعکس در مدل های جدید کولر گازی 30000 اجنرال کم مصرف احتمال ترک برداشتن یا سوختن کمپرسور خیلی کمتر است .

 

حالت خواب کولر گازی اجنرال

در اثر کارکردن مداوم کولرگازی در طول شب هوای محیط داخل به مرور سردتر و خشک تر میشود  این هوای سرد می تواند اجزای بدن شما، از جمله پوست، گلو، دهان و بسیاری از نقاط دیگر بدن شما را خشک کند. بسیاری از مشکلات سلامتی وجود دارد که می تواند ناشی از این وضعیت باشد. بعد از خواب در دمای اتاق بسیار سرد، ممکن است گلو درد داشته باشید.در هنگام روشن بودن صدای بسیار کمی از این کولرها شنیده می‌شود که آن‌ها را برای خواب شبانه ایده‌آل می‌کند.

 

قیمت کولرگازی اسپلیت

حالت خواب عمیق که در کولر گازی 30000 اجنرال کم مصرف به کار رفته با راهکاری هوشمندانه، مکان دلچسبی را برای خواب شبانه‌تان فراهم می‌کند. این کار به صورت افزایش یک درجه‌ای دما در هر نیم ساعت صورت می‌گیرد ، این حالت به گونه ای کار می کند تا دمای مناسب را در تمام شب تولید نمایند. به عبارت دیگر هر 30 دقیقه دمای هوا یک درجه تغییر می کند و هوایی متعادل را تولید می نماید.

 

این تایمر تا مدت زمان 24 ساعت قابل تنظیم می باشد و کاربران می توانند با کمک دکمه تعبیه شده بر روی ریموت کنترل زمان مورد نظر خود را بر روی این اسپلیت 30 هزار اجنرال تنظیم نمایند و مشخص کنند که کولر گازی در چه زمانی خاموش و یا روشن شود. مثلا شما می توانید این تایمر را طوری تنظیم نمایید تا در هنگام شب که شما خوابیده اید کولر به طور خودکار روشن شود.

 

صدای کم کمپرسور کولر گازی اجنرال 30000

کولری بخرید که صدای کمتری تولید کند”. کم‌صداتر بودن باعث می‌شود هنگام مهمانی یا مهم‌تر از آن در حین خواب، محیط آرامی داشته باشید و از  آن آرامش بگیرید.این مشخصه تحت عنوان صدای کولر در واحد دسی بل (db) در کاتالوگ محصول آورده شده است. هر چه که این عدد کمتر باشد میزان صدای کمتری را خواهد داشت..کولر های گازی اجنرال اینورتر با صدای خروجی کمتر از ۵۰db را میتوان جزو کولر های گازی تقریباً بی صدا نامید. کولر گازی 30 هزار اجنرال با بهره گیری از تکنولوژی BLDC در موتور فن دستگاه و نوع کوتور کم صدار روتاری و همچنین پره های مورب در بلور فن باعث کاهش سطح صدا تا ۱۹ دسی بل گردیده است.

 

قیمت کولرگازی اسپلیت

کشور سازنده کمپرسور : ژاپن
شرکت سازنده : OGENERAL
کشور منتاژ کننده : تایلند
سال ساخت :    2019    – 2021
فروشگاه عرضه کننده : فروشگاه کولربانه

لوازم جانبی

ریموت کنترل 
اقلام همراه کولر گازی : کابل های اتصال،کنترل از راه دور،باطری مخصوص کنترل،5متر لوله رفت و برگشت

مشخصات کلی  کولرگازی اسپلیت 30000

تکنولوژی اینورتر 
رتبه انرژی : A+++
گاز خنک کننده : R410a
میزان سر و صدا : کم
نوع : اسپلیت
نوع آب و هوای سازگار : معتدل –  گرمسیری

ظرفیت ها

ظرفیت 12  تا  36  هزار   بی تی یو

ظرفیت سرمایش (Btu/hr) :      30000 –  24000 – 18000 – 12000 – 36000
ظرفیت گرمایش (Btu/hr) :       30000 –  24000 – 18000 – 12000 – 36000

سایر مشخصات

سرعت فن : چند سرعته
قابلیت اینورتر 
نصب قابل تغییر 
پنل قابل شست و شو
فیلتر یون بوزدایی بادوام
نمایشگر دما 
تایمر برنامه 
جریان هوا چند طرفه 
شروع به کار مجدد خودکار 
تنظیم خودکار جریان هوا 
قابلیت تنظیم سرعت 
طول سیم : 5 متر

ابعاد و وزن 30 هزار  بی تی یو

ابعاد پنل داخلی (میلیمتر)(H/W/D) : 320x1120x220
ابعاد پنل خارجی (میلیمتر)(H/W/D) : 650x830x320
وزن پنل داخلی : 16 کیلوگرم
وزن پنل خارجی : 72 کیلوگرم

سایر مشخصات محصول

مشخصات فیلترها : ضد باکتری ،قابل شستشو
حداکثر ظرفیت سرمایشی (Btu/h) : 30000
حداکثر ظرفیت گرمایشی (Btu/h) : 30000
اسکن هوشمند 
حالت خواب عمیق 
سیستم Auto restart 
سیستم صرفه جویی در مصرف انرژی (energy saving) 
نمایشگر جلوی پنل داخلی 
فیلتر ضد باکتری 
حجم هوادهی CFM : 30000
ولتاژ ورودی برق : 40W
تایمر خاموش : بله 24-Hour Timer
فیلتر هوا 
تایمر برنامه 
نوع موتور کولر گازی : روتاری
موقعیت نصب دستگاه : دیواری
سایر مشخصات و ویژگی های :

کولرگازی اجنرال مدل   ASGS30LFCA/قیمت کولرگازی اسپلیت

کولر گازی 30000 کم مصرف اجنرال  ASGS30LFCA

کیت اینورتر گرید انرژی A + + +

DC اینورتر – دی سی اینورتر

قیمت کولرگازی اسپلیت

مدل دستگاه/ قیمت کولرگازی اسپلیت

ASGS30LFCA

برند دستگاه  اجنرال                                  OGENERAL
موقعیت نصب دستگاه دیواری
شرایط کارکرد معتدل  –  گرمسیر
نوع کمپرسور روتاری
کیت اینورتر (کم مصرف) دارد
گاز مبرد

R410 A

ظرفیت سرمایشی – BTU/h 30000
ظرفیت گرمایشی – BTU/h 30000
‘گارانتی حمل  دارد
گارانتی تضمین کیفیت دارد
نوع برق مصرفی تک فاز – 220 ولت
تایمر خواب دارد
برچسب مصرف انرژی  + + + A
اقلام همراه کابل برق – پیچ اتصال – لوله مسی
ریموت کنترل  دارد
عملکرد سرمایش – گرمایش
فیلتر ضد آلرژی – ضد باکتری – زدودن گرد و غبار – فیلتر یونی
نوع اینورتر  DC   اینورتر
سیستم تک پنل
حالت سرمایش پر قدرت  دارد
حداکثر طول لوله کشی – m 50
حداکثر ارتفاع لوله کشی – m 30
دامنه کارکرد 46 الی 15- درجه سانتی گراد
کشور سازنده تایلند
گارانتی شرکتی
مدت گارانتی 60 ماه
نصب رایگان دارد

 

قیمت کولرگازی اسپلیت

سرمایش و گرمایش یکنواخت و مطبوع

فیلترهای چندگانه تصفیه هوا

نصب جداگانه در هر واحد مسکونی

مجهز بودن به ترموستات دمایی

سرمایش و گرمایش سریعتر از سیستم های قدیمی بدلیل پرتاب باد بالاتر

صرفه جویی در انرژی به مقدار زیاد در کولرگازی  ASGS30LFCA :

سیستم کنترل کننده اینورتر بوسیله تغییر سرعت کمپرسور بر اساس فشار داخل اتاق، ظرفیت مطلوب را تولید می کند. در این حالت از تلف شدن ظرفیت جلوگیری شده ودر مقایسه با مدل دارای سرعت ثابت،عملکرد مقرون به صرفه تری محقق می گردد.

نمایی از نوع کمپرسور و عملکرد اینورتر :

قیمت کولرگازی قیمت کولرگازی قیمت کولرگازی

سرمایش سریع :

دمای تعیین شده به سرعت به حداکثر ظرفیت خواهد رسید.

قیمت کولرگازی اسپلیت

سایر توان های موجود در کولرگازی اجنرال مدل ASGS30LFCA :

کولرگازی اجنرال کیت اینورتر DC مدل ASGS12LFCA گاز R410A رده انرژی A + + +

کولرگازی اجنرال کیت اینورتر DC مدل ASGS18LFCA گاز R410A رده انرژی A + + +

کولرگازی اجنرال کیت اینورتر DC مدل ASGS24 LFCA گاز R410A رده انرژی A + + +

تفاوت کولرگازی دی سی اینورتر با کولرگازی اینورتر وی چیست ؟

قیمت کولرگازی اسپلیت

 در مورد کولرگازی بیشتر بدانیم  :

عیب یابی و تعمیر اولیه در کولرگازی ( خود آموز تشخیص و رفع عیب در کولرگازی )

راهنمای خرید کولرگازی و برآورد ظرفیت BTU

کولرگازی بانه در اینستاگرام

تفاوت کولرگازی دی سی اینورتر با کولرگازی اینورتر وی چیست ؟

 

کولرگازی اجنرال اینورتر مدل ASGS18 LFCA

سایر  مشخصات فنی ASGS30LFCA :

ویژگی ها
نوع تک پنل
عملکرد سرمایش و گرمایش
کلاس (Btu/hr) 30000
برق ورودی 1ph- 220 V- 50 HZ
گاز مبرد R410A
اینورتر(inverter) دارد
نوع کمپرسور Rotary-DC Inverter
حجم هوادهی (m3/hr) 1100
قابلیت کارکرد در دمای (C) 46~15-
سایر ویژگی ها دارای کنترل از راه دور
حداکثر اختلاف ارتفاع (m) 30
ظرفیت
سرمایش (Btu/hr) 27305
گرمایش (Btu/hr) 30050
سرمایش (Kw) 8
گرمایش (Kw) 8.8
برق مصرفی
توان مصرفی سرمایش (Kw) 2.49
توان مصرفی گرمایش (Kw) 2.44
مصرف آمپر سرمایش (A) 10.9
مصرف آمپر گرمایش (A) 10.7
راندمان انرژی (EER)
سرمایش (Kw/Kw) 3.21
گرمایش (Kw/Kw) 3.61
شدت صدا
پنل داخلی (dB) دور زیاد: 48 دور متوسط: 42 دور کم: 37
پنل خارجی (dB) 53
وزن و ابعاد
وزن پنل داخلی (kg) 14
ابعاد پنل داخلی (mm) عرض: 998 ارتفاع: 320 عمق: 228
وزن پنل خارجی (kg) 61
ابعاد پنل خارجی (mm) عرض: 790 ارتفاع: 620 عمق: 298
لوله های ارتباطی
لوله مایع (inch) 3.8
لوله گاز (inch) 5.8
حداکثر طول لوله (m) 50
 قیمت کولرگازی 

کولرگازی

 کولرگازی اجنرال

 کولر اجنرال