عمده

قیمت عمده کولر گازی بانه

کولر گازی مناسب شمال

فروش عمده کولر گازی بانه

ارزانترین قیمت کولر گازی در بانه

فروش عمده کولر گازی  در توان های :

کولر گازی  12000 با گارانتی 5 سال و لوله  مسی رایگان به قیمت عمده

کولر گازی  18000 با گارانتی 5 سال و لوله  مسی رایگان به قیمت عمده

کولر گازی  24000 با گارانتی 5 سال و لوله  مسی رایگان به قیمت عمده

کولر گازی  30000 با گارانتی 5 سال و لوله  مسی رایگان به قیمت عمده

کولر گازی  36000 با گارانتی 5 سال و لوله  مسی رایگان به قیمت عمده

 

خرید مستقیم و عمده کولر گازی اسپلیت از بانه تحویل سراسر ایران

09182872400  /   09186602441    واتساپ

 

خرید عمده کولر گازی اسپلیت  از بانه : 

کولر گازی اسپلیت ایوولی یکی از تولیدات جدید و تازه ورود به عرصه ی صنعت سیستم تهویه مطبوع به شمار می آید. این کمپانی با توجه به نیاز بازار همچنین بهره مندی از تکنولوژی های منحصر بفرد توانسته محصولاتی با سطح کیفیت بسیار بالا و مدرن تولید و به بازار جهانی ارائه نماید.

یکی از تولیدات این کارخانه کولر گازی می باشد، به دلیل سطح کیفیت بالا در کنار قیمت مقرون به صرفه در مدت زمان کوتاهی توانسته سهم قابل توجهی از بازار را به خود اختصاص دهد، و در صد بالایی از فروش را به خود اختصاص دهد. استفاده از تکنولوژی و فناوری های پیشرفته در کنار بهره مندی از خط تولید کاملا اتوماتیک و ساخت محصولات به شیوه ای کاملا نوین سبب شده این محصولات از سطح کیفیت بسیار بالایی بهره مند باشند. قطعات و متریال بکار رفته در دستگاه کولر گازی ایوولی  همگی از برندهای معتبر و اصلی استفاده شده که سبب دوام و افزایش طول عمر کولر گازی ایوولی می گردد.

خرید عمده کولرگازی بانه در انواع ظرفیت ها

کولر گازی  در توان 9000 الی 60000 BTU/H با راندمان و بازدهی بسیار بالا تولید و در بازار موجود می باشد. به دلیل قابلیت عملکرد سرد و گرم از این اسپلیت های میتوان به عنوان سیستم حرارتی و یا برودتی مورد استفاده قرار داد. این سری از سیستم های تهویه مطبوع به دلیل بهره مندی از عملکرد مطلوب، قطعات درجه یک، طول عمر و دوام بالا، ساخت و طراحی پیشرفته به خوبی با برندهای معتبر و مطرح جهانی رقابت دارد.

از ویژگی های منحصر بفرد این سیستم ها می توان به حالت Sleep، فیلترهای چندلایه تصفیه هوا، تکنولوژی Auto Restart، تکنولوژی Golden Fin اشاره نمود. به همین جهت با توجه به مدرن بود این تجهیزات طرفداران بسیاری در بازار جهانی به دست آورده است.

معرفی انواع کمپرسور استفاده شده در اسپلیت

کولر گازی ها از قطعات و اجزای متفاوتی ساخته شده اند که مهمترین آنها که از اهمیت ویژه ای نیز برخوردار است کمپرسور می باشد. کمپرسورها تبرید گاز مبرد درون محفظه را به عهده دارند. بنابراین نوع و قدرت آنها حائز اهمیت است. از کمپرسور روتاری ویژه مناطق معتدل با ناحیه عملکرد T1 استفاده شده است. از گاز مبرد R22 و R410 سازگار با محیط استفاده شده است. با استفاده از تکنولوژی اینورتر می توان مصرف انرژی دستگاه را حدود 60 درصد کاهش داد. همچنین با بهره مندی از تکنولوژی Power saving می توان مصرف انرژی را به حداقل رساند.برای خرید کولر گازی ایوولی در سراسر ایران میتوانید با کارشناسان ما مشاوره نمایید.

کولر گازی جنرال

کولر گازی ال جی

کولر گازی پرتابل 

کولر گازی ایستاده

کولرگازی بانه در اینستاگرام

لیست قیمت کولر گازی بانه

قیمت عمده کولرگازی بانه