آنچه باید در مورد کولرگازی بدانیم

آیا کولر گازی با گاز کار میکند ؟

کولر گازی اجنرال بانه

آیا کولر گازی با گاز شهری کار میکند ؟

کولر گازی با انرژی برق کار می کند و گاز مبرد در آن درون چرخه ای بسته در حال گردش است . نوع گاز مبرد نیز از نوع گاز شهری نمی باشد .

آیا کولر گازی نیاز به گاز دارد ؟

کولر گازی برای تولید سرما و گرما نیاز به گاز مبرد درون چرخه تبرید دارد و تنها در صورت نشت گاز و کاهش گاز مبرد درون چرخه نیاز به شارژ مجدد گاز خواهد داشت .

آیا کولر گازی گرم هم میکند ؟ 

بله اکثر کولر های گازی با برخورداری از شیر دوطرفه و برعکس کردن چرخه تبرید میتوانند در حالت گرمایش کار کنند . این کارایی در کولر های گازی توسط دکمه هیت heat روی کنترل کولر گازی فعال میشود . البته این در صورتی است که کولر گازی دارای حالت گرمایش باشد یعنی کولر حالت گرمایش هم دارد . بیشتر کولر های موتور روتاری سردوگرم هستند .

آیا کولر گازی نو نیاز به گاز دارد ؟

پس از نصب کولر گازی نو و آکبند نیازی به شارژ نیست و به اندازه ۵ متر لوله مسی  موجود همراه کولرگازی , گاز مبرد در کمپرسور وجود دارد  ولی گاهی اوقات فاصله پنل تا کمپرسور بیشتر از این مقدار است و در نتیجه نیاز به افزودن مقدار گاز مبرد داریم که در این صورت باید شارژ گاز مبرد به اندازه مورد نیاز انجام شود . در هر صورت اگر مسافت کمپرسور تا پنل داخلی در حد تعیین شده باشد نیازی به شارژ گاز مبرد نیست و معمولا کولر گازی نو نیاز به شارژ گاز مبرد نخواهد داشت .

کولرگازی 12000 جنرال گلد مناسب برای کانکس و اتاق های سرور +مشخصات و قیمت

آیا کولر گازی نیاز به آب دارد ؟ 

خیر کولر گازی به هیچ عنوان نیاز به آب ندارد .

آیا کولر گازی هوا را تصفیه میکند ؟

بله فیلتر های مختلف موجود در انواع کولر گازی میتوانند هوا را از خود عبور داده و مراحلی از تصفیه هوا را انجام دهند .

آیا کولر گازی جنرال خوب است ؟
 
کولر گازی جنرال یکی از پرفروش ترین و ارزان ترین کولر های موجود در بازار است که از رضایت مشتری بالایی نیز برخوردار می باشد .
آیا کولر گازی نیاز به سایبان دارد ؟
وجود سایبان میتواند به انتقال انرژی از کمپرسور به محیط بیرون یاری کند بنابراین نقش سازنده ای میتواند داشته باشد ولی عدم وجود ان مشکلی در چرخه کار کولر گازی ایجاد نمی کند .
آیا کولر گازی اجنرال اینورتر دارد؟ 
بله انواع مدل های برند اجنرال به سفارش کشورها و شرکت های مختلف ساخته میشود که دارای برد اینورتر دی سی می باشند و در بازار ایران نیز در دسترس قرار دارند .
از کجا کولر گازی بخریم ؟ 
خرید کولر گازی باید از فروشگاههای با سابقه و بروز انجام شود . سایت کولر بانه با بیش از 12 سال سابقه بیشترین رضایت مشتری را دربین فروشندگان کولر داراست و تنوع محصول  و خدمات پشتیبانی بی نظیری به هموطنان ارائه می کند .
آیا کولر گازی با گاز کار میکند ؟

از کجا بفهمیم کولر گازی اینورتر است ؟

کولر گازی دور متغییر هنگام کار روشن و خاموش نمی شود و با سرعت های متغییر به کار خود ادامه میدهد . کیت الکترونیکی یا برد اینورتر دیسی از خصوصیات کولر گازی اینورتر می باشد .

از کجا بفهمیم کولر گازی گرمایش دارد ؟
وجود شیر دو طرفه در یونیت خارجی و کلمه heat در ریموت کنترل نشان از وجود گرمایش در کولرگازی است .
اب کولر گازی از کجا میاد ؟ 
اب در اثر تماس هوای گرم و مرطوب با فین های سرد موجود در پنل داخلی بوجود می اید و اب حاصل از این تقطیر توسط شیلنگ نصب شده در پنل داخلی  تخلیه می شود .
از کجا بفهمیم گاز کولر گازی کم شده ؟ 
کولر گازی سرمای کمی تولید می کند یا باد گرم میزند  این حالت ممکن است با یخ زدگی لوله های کولر گازی هم همراه باشد .
چرا کولر گازی یخ میزند ؟ 
اغلب به دلیل کمبود گاز مبرد این اتفاق می افتد .
چرا کولر گازی روشن نمیشه ؟ 
اتصالات برق در ابتدا (شامل پریز ها و اتصالات و حتی باتری ریموت کنترل ) و سپس مدار الکتریکی کولر باید چک شود .
آیا کولر گازی با گاز کار میکند ؟