فروش کولرگازی

گارانتی و ضمانت معتبر برای کولر گازی

کولر گازی مناسب شمال

گارانتی معتبر برای کولر گازی بانه

گارانتی معتبر  شرکتی ، همراه با محصولات ارسالی تقدیم مشتریان می گردد:

هزینه های ایاب و ذهاب جهت انجام عملیات نصب کولر گازی دیواری, زمینی و  داکت اسپلیت  بر عهده خریدار می باشد و در صورتی که نمایندگی نصب مجاز شرکت در همان شهر موجود نباشد طبق تعرفه های معمول، هزینه ایاب و ذهاب بین شهری دریافت می گردد. (هزینه های ایاب و ذهاب در زمان تغییرات و تعمیرات طبق تعرفه دریافت خواهد شد.)

منظور از نصب  ، انجام کارهای زیر می باشد: 

نصب دستگاه در محل مورد نظر مشتری در چهارچوب استاندارد و ضوابط فنی.
انجام لوله کشی بین دو یونیت و اتصال کابل برق شهری به ترمینال دستگاه.
راه اندازی دستگاه.
آموزش استفاده از ریموت کنترل در محل.
مهر و امضاء بر روی دفترچه ضمانت نامه توسط نماینده مجاز خدمات پس از فروش.
دریافت امضاء بعد از نصب بر روی کوپن نصب و فاکتور سرویس.

 

نکات:

هزینه هرگونه عملیات خارج از موارد ذکر شده بر عهدۀ مشتری می باشد.
خریدار محترم ، در حفظ و نگهداری کارت ضمانت کوشا باشید ، در صورت موجود نبودن کارت ضمانت خدمات انجام نمی پذیرد و هرگونه خدمات با دریافت هزینه امکان پذیر است.
در کلیۀ موارد نصب و یا تعمیرات از نماینده خدمات فاکتور رسمی شرکت با مهر و امضاء دریافت نمایید.

کارت ضمانت متعلق به مالک دستگاه بوده و بایستی نزد مالک دستگاه نگهداری شود.

 

ضمانت دستگاه خریداری شده شامل 5 سال کمپرسور و 2 سال ضمانت قطعات مکانیکی و 1 سال قطعات الکترونیکی می باشد.

شارژ گاز دستگاه فقط در صورت خرابی کمپرسور و تعویض آن بر عهده شرکت می باشد.
شروع ضمانت از تاریخ ثبت گارانتی می باشد.

مواردی که شامل ضمانت نمی باشد:
چنانچه نحوه انشعاب ، کنتور برق و همچنین نحوۀ اتصال دستگاه به کنتور برق ساختمان (سایز کابل و ظرفیت فیوز) طبق استاندارد اداره برق و شرکت سازنده نباشد ، گارانتی کمپرسور و قطعات ابطال خواهد شد.
نصب دستگاه توسط افراد متفرقه و غیر مجاز.

نصب دستگاه در فضای نامتناسب با ظرفیت کاری آن:
– انتخاب دستگاه جهت فضایی بزرگتر از ظرفیت کاری.
– انتخاب دستگاه جهت فضایی کوچکتر از ظرفیت کاری.
نصب دستگاه در محل غیر استاندارد و آلوده به مواد شیمیایی و اسیدی که باعث خوردگی و پوسیدگی قطعات دستگاه می شود.
استفاده از لوله مسی توکار به جای لوله فابریک به علت مشکلات لوله مسی توکار.
دستکاری یا تعمیر دستگاه توسط افراد متفرقه.
دستکاری، مخدوش یا کنده شدن دفترچه ضمانت، برچسب هالوگرام روی دستگاه یا شماره سریال و پلاک مشخصات دستگاه
بدنه، قاب، کلید، ریموت کنترل و سایر قطعات ظاهری، شکستگی بطور کلی و همچنین خرابی های ناشی از حمل و نقل دستگاه
حوادث غیرمترقبه مانند آتش سوزی و زلزله و سیل و …
هزینه ایاب و ذهاب جهت تعمیرات به عهدۀ مشتری می باشد.